מחלת ים

ספינת התענוגות הפכה לבית חולים עבור מאות המפליגים

זה היה עבורם הגשמת חלום, הפלגה על גבי הספינה המפוארת לעבר האיים הקריביים, אך מה שקרה בהמשך הדרך לא הזכיר בשום צורה את המילה תענוגות (בעולם, חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

ספינת השיט של חברת "רויאל קריביאן" נחשבת לספינת תענוגות די ידועה, אבל נראה שאחרי הסיפור האחרון התואר הזה עומד להישלל ממנה לחלוטין.

ספינת התענוגות עזבה את הנמל בפורט לודרדייל, פלורידה, ב-11 בדצמבר ועשתה דרכה לאיים הקריביים, וכשעגנה אתמול (שבת) בחזרה בפלורידה, התברר כי מאות אנשים שהיו על האוניה, ביניהם אנשי צוות ונופשים סבלו מקלקולי קיבה ובעיות מעיים נוספות. לדברי החברה, במהלך השיט שארך 5 לילות, דווח על לפחות 332 מקרים של קלקולי קיבה

דובר חברת רויאל קרביאן אוון טורס אמר לרשת CNN כי הסיפור יצא מפורפורציה וכי על אף הכמות הגדולה של חולים, מדובר בהיקף קטן בלבד - 5.99% - מתוך יותר מ-5,000 נוסעים ואנשי צוות שהיו על סיפון הספינה "עצמאות הימים".

לדבריו "אלו שסבלו ממחלה קצרה טופלו על ידי צוות הרפואה של הספינה בעזרת תרופות שנמכרות ללא מרשם", הבהיר טורס. "אנחנו מקווים שכל אורחינו יחלימו במהרה".

טרייסי פלורס שהייתה על האוניה יחד עם בנה בן ה15 שסבל מקלקולי קיבה סיפרה כי "זה היה פשוט מחריד, המון אנשים הגיעו בו זמנית עם הקאות ושלשולים ופשוט נראו מזעזע". מספר נוסעים שירדו מהספינה העריכו כי כמות החולים הייתה גבוהה בהרבה מהנתון הרשמי שפרסמה החברה.

הספינה שזו לא הפלגתה האחרונה צפויה לעבור חיטוי יסודי בטרם תפליג פעם נוספת. לדברי גורמים בחברה, הוחלט לנקוט במספר צעדים כמו הליכים סניטריים יסודיים בטרם היא תרים עוגן לקראת שיט נוסף, בכדי לשלול אפשרות שמקרה כל כך חמור יחזור על עצמו

יצויין שטרם התגלה הגורם להתפרצות המחלה בקרב הנופשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר