אחרי טבע

מנכ"ל טבע לשעבר חתם על הסכם להקמת חברה חדשה

מנכ"ל טבע לשעבר ארז ויגודמן היה אחד מהאנשים שהשתתפו באירוע השקת החברה החדשה ואף היה זה שחתם בפועל על ההסכם. החברה תפעל בתווך שבין סטארטפ לתחבורה (רכב, כלכלה)

ויגודמן במעמד החתימה (צילום: יח"צ)

הכאוס העצום שעובר על ענקית התרופות טבע בשבועות האחרונים כאילו לא נוגע למנכ"ל החברה לשעבר ארז ויגודמן שממשיך ליצור שת"פ חדשים.

בסוף השבוע האחרון נחתם הסכם בין יצרנית הרכב סקודה ליבואנית הרכב צ'מפיון מוטורס, על פי ההסכם שתי החברות ישקיעו יחד בהקמת חברה חדשה. החתימה באה בהמשך להודעה המוקדמת בנושא לפני כשלושה חודשים, אולם כעת נחשפים פרטים נוספים, על ההסכם שהוא הראשון מסוגו בענף הרכב הישראלי.

בהסכם נכתב כי החברה החדשה תחל את פעילותה בחודש ינואר 2018 והיא תעסיק עובדים קבועים בישראל מטעם סקודה לצד הצוות של צ'מפיון, פעילות החברה תתמקד באיתור וגישור בין היצרנית סקודה לבין חברות סטארט-אפ ישראליות מתחום הרכב ומוסדות אקדמיים מובילים.

בהודעה מטעם החברות נאמר כי שיתוף הפעולה יאפשר לסקודה לנצל את הקשרים הטובים של צ'מפיון בתעשייה וליהנות מנגישות מוקדמת לטכנולוגיות". שיתופי הפעולה העתידיים יהיו עם חברות סטארט-אפ בשלבי התפתחות מתקדמים, כאלו שעברו את שלב הסיד אך טרם התחילו בגיוסים. מחלקת הדיגילאב של סקודה מתכוונת להשתמש בטכנולוגיות ומודלים מתקדמים לפיתוח עסקי וטכנולוגי על בסיס טכנולוגיות ישראליות.

במעמד החתימה ייצגו את חברת סקודה מנכ"ל החברה ברנדרד מאייר. ואת צ'מפיון מוטורס ואת קבוצת-האם "אלייד" ייצגו יורם טורבוביץ', דן אורנשטיין מנכ"ל צ'מפיון וארז ויגודמן, לשעבר מנכ"ל טבע, שאף חתם על ההסכם מטעם אלייד (בתמונה) . זוהי ההופעה הפומבית הראשונה של ויגודמן מאז מונה לדירקטור באלייד הקיץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר