הירי בדרום

אבי גבאי תקף: נתניהו חלש מול החמאס

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי התייחס לירי בדרום ותקף את ראש הממשלה נתניהו שלדבריו "חלש מול החמאס". גבאי הוסיף כי "אזרחי ישראל יאמרו לו בבחירות – 'נקסט'" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(וידא: דוברות המחנ"צ; תמונה: הדס פרוש - פלאש 90)

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, התייחס בצהריים (שני) לטפטוף הירי בדרום הארץ ובפתח ישיבת הסיעה תקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו שלדבריו: "חלש מול החמאס. מי שאומר לאזרחי ישראל "נקסט", אזרחי ישראל יאמרו לו בבחירות הבאות – 'נקסט'".

לדבריו: "אנחנו כבר בשבוע השלישי שבו יש ירי של קסאמים לעבר יישובי הדרום. למדינת ישראל אסור להשלים עם מצב שילדים ומשפחות נמצאים בממדים וחוטפים ירי. אבל מה מדינת ישראל עושה כשיורים על אזרחים? שר הביטחון הפך לפרשן צבאי ומסביר שאנחנו לא מאבדים את ההרתעה אלא מדובר בריב בין פלגים פלסטינים. אנחנו צריכים שר ביטחון ולא פרשן צבאי. כשנחליף את הממשלה אני מתחייב, שר הביטחון יהיה איש המקצועי המתאים ביותר לתפקיד".

"ראש הממשלה חלש מול החמאס", תקף גבאי והוסיף, "מזה שבועיים יורים על אזרחינו ואנחנו לא שומעים אותו. הוא לא רוצה להידבק לכישלון".

גבאי הוסיף ותקף: "כששאלו אותו כאן בכנסת בשבוע שעבר על המצב בגבול הדרום הוא אמר "נקסט". "נקסט" למאות אלפי אזרחי ישראל שנמצאים תחת ירי. הוא לא אומר מילה בעניין ואפילו לא מפגין אמפתיה לתושבים. כשחמאס רואה שרה"מ לא מדבר, מה הוא אמור להבין? שאנחנו מקבלים את המצב. ב-2009 כשהיה באופוזיציה נתניהו ידע לומר ש"ירסק" את חמאס".

לדבריו: "זה לא שלראש הממשלה אין זמן. אתמול שמענו אותו מתייחס בהרחבה על לנושא הביטקויין. אבל על מאות אלפי תושבי ישראל תחת ירי אין לו זמן לדבר. על החיים עצמם כמו שהוא אומר, הוא לא מדבר. מי שאומר לאזרחי ישראל "נקסט", אזרחי ישראל יאמרו לו בבחירות הבאות - 'נקסט'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר