המחאה ממשיכה

עובדי 'טבע' שוב חוסמים כבישים בירושלים

עובדי ענקית התרופות שחלק גדול מהם בסכנת פיטורים החלו גם היום לחסום את הכבישים בירושלים ובערים נוספות. במקביל התקיימה פגישת שרים בנושא המשבר בטבע (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: 'מדברים תקשורת')

סמוך לשעה 14:30 כמה עשרות מפגינים מעובדי 'טבע' החלו לחסום את צומת גולדה מאיר - קרית המדע בירושלים, בעקבות כך ישנם שיבושי תנועה במקום. שוטרי משטרת ישראל פינו את המפגינים והכביש נפתח אך הכוחות עדיין ערוכים במקום ומכווינים את התנועה לצירים חלופיים במקרה הצורך.

מוקדם יותר חסמו עובדי טבע את הכבישים ליד אשדוד במחאה על הכוונה לפטרם כחלק מתכנית ההבראה של ענקית התרופות.

מוקדם יותר הבוקר נערכה פגישתם של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אלי כהן עם נציגי הוועדים של חברת טבע.

יו"ר ההסתדרות ניסנקורן אמר, כי ״הקרב הגדול הוא לצמצום מספרי המפוטרים. חייבים להשאיר את טבע חזקה בישראל ולהציל את מפעלי טבע בירושלים. אנו מתמודדים כאן עם מגה אירוע שהכלכלה הישראלית לא ראתה שנים ועל הממשלה, ההסתדרות והעובדים לשלב ידיים במאבק הזה למען עתיד טבע והבטחת מעמדה של התעשייה בישראל".

שר האוצר כחלון אמר כי "ממשלת ישראל עומדת מאחורי עובדי טבע ולא תפקיר אותם. הממשלה תשתמש בכל הכלים העומדים לרשותה בכדי לנסות ולהביא לצמצום מספר המפוטרים וסגירת מפעלים".

שר הכלכלה כהן הבהיר כי "הדרישה מהנהלת טבע ומהמנכ"ל היא לממש את מחויבותה למדינת ישראל שעליה הצהירו לפני כשבוע, למנוע את סגירת המפעל בירושלים ולצמצם את מספר המפוטרים״.

כחלק מצעדי המחאה למען עובדי טבע ולהצלת התעשייה המקומית, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הנחה להשבית מחר (יום שלישי) באופן מלא את הפעילות בכל אתרי טבע בישראל.

חסימות באשדוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר