האסון בפלטבוש

אברהם בן ה-13 קפץ מהחלון וניצל מהשריפה

שעות לאחר האסון הקשה בפלטבוש שבבורקלין מתבררים פרטי האסון: מחקירה ראשונה של כוחות הכיבוי עולה כי השריפה פרצה ככל הנראה מחנוכייה שדלקה בבית (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הטלוויזיה המקומית ובאדיבות המצלם )

שעות לאחר האסון הנורא בפלטבוש שבברוקלין מתבררים פרטי האסון. מחקירה ראשונית עולה כי השריפה פרצה ככל הנראה בשעת לילה (שעון מקומי) כל הנראה מחנוכייה שדלקה בבית וגרמה לשריפה.

באסון נספו נספו אם המשפחה, לוזה אזן ע"ה, ושלושת ילדיה - בן 11, בן 7 ובת 3. אב המשפחה, יוסף אזן, תושב מוכר בקהילה הספרדית המקומית, נפצע באורח אנוש ואושפז בבית החולים כשהוא מורדם ומונשם, בן נוסף ובתו נפצעו באורח קשה.

בחסדי שמים, אבי המשפחה, יוסף, פקח את עיניו בשעה האחרונה ונמצא בהכרה מלאה. כך גם שני ילדיו המאושפזים.

הלוויה המשפחה תצא בשעה 18:30 (שעון מקומי) ולאחר מכן לקראת חצות לילה המיטות יוטסו לקבורה בישראל.

משפחת אזן

אברהם בן ה-13 קפץ יחד עם אביו ושני אחיו מהחלון בקומה השנייה וניצל בנס. הוא נפצע באורח קל. בתמונות שפורסמו בתקשורת המקומית נראה דניאל בוכה לצד דודתו וגיסו.

דניאל יחד עם דודתו בזירה

אנא הרבו בתפילה ובתחנונים לרפואת יוסף בן אהובה מסעודה, שילת אהובה בת לוזה עליזה, אברהם בן לוזה עליזה - הנמצאים במצב קריטי בבית חולים לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

שכן של המשפחה סיפר ל"כיכר השבת", כי "אחת השכנות ראתה את השריפה והזעיקה את כוחות ההצלה, היא ראתה את האבא והילדים קופצים מהחלונות".

"זה אסון", סיפר אחד מחבריו של אב המשפחה בשיחה עם "כיכר השבת, "אני מכיר היטב את האבא, אנחנו נכנסים לקנות אצלו חליפות. שעות יושבים אצלו, רק אתמול בלילה עוד ראיתי אותו, אני לא יודע איך לספר את זה לילד שלי, הוא עוד בסיוטים מהטרגדיה של משפחת ששון".

הבית השרוף, הבוקר (שעון מקומי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר