החקירה הסתיימה

תקיפת הרופא בביתר: כתב אישום נגד ארבעת התוקפים

המשטרה הודיעה כי בסיום חקירת האירוע האלים בביתר עילית הוחלט להגיש כתב אישום כנגד ארבעת תושבי העיר שמואשמים בתקיפת הרופא. החשודים מאשימים את הרופא (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

המשטרה סיימה את את חקירת האירוע בו הותקפו באלימות קשה רופא ואח בקופת חולים מאוחדת בביתר עלית במהלך שבת קודש לפני שבוע וחצי.

כזכור, רופא ואח בקופת חולים מאוחדת בביתר עלית הותקפו באלימות קשה על ידי 4 חשודים תושבי העיר, אב שני בניו וחברם לאחר שלטענתם לא הוענק להם טיפול רפואי.

בסיום החקירה ולאחר שגובשה תשתית ראייתית התיק הועבר לעיון והחלטה של פרקליטות מחוז ירושלים.

היום (שלישי), צפויה הפרקליטות להגיש בבימ"ש המחוזי בירושלים 4 כתבי אישום כנגד החשודים. סעיפי האישום: חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ואיומים. וכנגד חשוד 1 בנוסף החזקת סכין שלא כדין.

כזכור, בית המשפט דחה את בקשת המשטרה להותיר אותם במעצר והורה על שחרורם לביתם למרות ערער המשטרה.

הארבעה, אב, שני ילדיו וחברם, נעצרו במוצאי שבת בעת שהגיעו לתחנת המשטרה להגיש תלונה כנגד רופא בקופת חולים מאוחדת בעיר אשר לטענתם במהלך השבת בעת שהגיעו לקופת החולים לצורך טיפול רפואי דחוף בפציעה של אחד מהם, סרב להעניק טיפול רפואי והחל לתקוף אחד מהם. בתגובה לתקיפה של הרופא החלה קטטה במקום בין הארבעה לבין רופא ואיש צוות נוסף ששהה במרפאה.

תיעוד התקיפה

העצורים ובני משפחתם, טענו כי הרופא הוא שהתקיף ראשון את אחד מהעצורים תוך שהוא מכה אותו באגרופים בפניו, "לאחר שהם ראו שהוא לא מוכן לטפל החל ויכוח במקום", סיפרה רבקה שאביה ואחיה היו מעורבים בקטטה, "בשלב מסוים, הרופא קם הרופא לעבר אחי והתחיל לתקוף אותו, הרופא נתן לו שני אגרופים לפניו" סיפרה.

רבקה הוסיפה שמדובר ברופא שמסרב בקביעות לטפל בחרדים בשבתות "יש כאן רופא שמסרב לטפל ביהודים חרדים שזקוקים לסיוע בשבת, ושולח אותם למרפאה אחרת. כנראה זו המטרה שלו. בתקשורת מנסים להראות כאילו הם אלו שתקפו ראשונים, אבל זה לא נכון", סיימה.

עו"ד דוד הלוי המייצג מטעם ארגון חוננו את החשודים מסר: "מרשנו שוחררו בהחלטות הן של בית משפט השלום והן של בית המשפט המחוזי והדברים מדברים בעד עצמם. אנו סבורים כי ההחלטה להעמיד לדין את מרשנו נובעת משיקולים פופוליסטים ולצורכי תקשורת בלבד בדרך של הצגת ראיות באופן סלקטיבי ומגמתי.

אין חולק כי כל איש צוות רפואי ראוי וזכאי להגנה.

ואולם, מרשנו פעלו במקרה הנדון מתוך הגנה עצמית שכן האירוע כולו החל בתקיפה חמורה מצד רופא שלא בחל באמצעים ונקט באלימות קשה, הדף חולה והכה בעוצמה כה חזקה באגרופיו בפניו של אחר באופן שגרם לו לחבלה חמורה בארובת העין. יש לציין כי הרופא בניגוד לדבריו, סירב להעניק טיפול רפואי מיידי חרף מצבו הרפואי הקשה של אחד ממרשנו. הניסיון המתמשך להציג את האירוע באופן חד צדדי ומגמתי בניסיון להדוף טענות המופנות כלפי הצוות הרפואי לא יצלח והדברים יתבררו במהלך המשפט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר