שעות של חוסר וודאות

כך זוהו ששת הרוגי "אסון 402" • תיעוד מטלטל מאבו כביר

לפני כשנתיים, קו 402 של אגד מירושלים לבני ברק, התחכך במשאית בכביש 1 ושישה נוסעים נהרגו • בסדרה חדשה נחשפים הרגעים הדרמטיים בהליך הזיהוי הארוך של ההרוגים • קשה לצפייה (בארץ)

( באדיבות HOT8 ושנהר הפקות)

זהירות, קשה לצפייה: היה זה ערב טרגי מאוד, ה' באדר א' תשע"ו, אוטובוס של חברת אגד, קו 402, שעשה את דרכו מירושלים לבני ברק התחכך במשאית שעמדה בצד הדרך בכביש 1, מוטות המשאית חדרו אל האוטובוס, קרעו את צדו ופגעו בנוסעים הרבים. בתאונה המחרידה נהרגו שישה נוסעים בני הציבור החרדי.

באותו הערב התקשורת דיווחה בהרחבה על התאונה הנוראה והעובדה שבמכון לרפואת משפטית באבו כביר מתקשים לזהות את גופות ההרוגים. בכירי העסקנים החרדים העוסקים בנושאי כבוד המת מיהרו ל'אבו כביר' כדי לפקח מקרוב ולנסות לסייע בזיהוי החללים, על פי ההלכה.

כעת, בסדרה חדשה, 'המכון לרפואה משפטית', הסדרה של אילנית באומן ועמליה מרגולין, שמשודרת ב'HOT 8', מובא תיעוד אינטימי ונדיר מתוך המכון לרפואה משפטית ונחשפים הרגעים הדרמטיים מאותו לילה טרגי ב'אבו כביר'.

ד"ר חן קוגל, מנהל המכון, נראה מפקד על האירוע הקשה כשלצידו עסקנים חרדים ואנשי חסד של אמת.

ד"ר קוגל נראה בשעה הראשונה מדבר עם הצוות ואומר: "בינתיים לאף אחד אין שום סימן מזהה, יש לנו פה שתי נשים בסך הכל, אבל אנחנו לא יודעים מי זה מי, אין שום רמז לגביהן".

בהמשך הוא מוסיף: "מצאו פה תעודות זהות של אנשים חיים, חשבנו שזה קשור למתים, אבל לא, זה עף בתאונה, זה נמצא על גוף של מישהו וזה תעודת זהות של אנשים אחרים, יש פה שתי נשים שהן חיות וחשבנו שהן בין ההרוגות".

לקראת סוף הקטע, נראה מתנדב חרדי, נרדם כשהוא ישוב ומשעין את ראשו על השולחן, כשהוא שומר במסירות נפש על גופות הנפטרים במהלך הלילה כולו.

הסדרה משודרת בימי ראשון בשעה 21:00 ב- HOT8

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר