ערן לחמי בסינגל חדש - "מחייה החיים"

הזמר והיוצר ערן לחמי בסינגל חדש "מחייה החיים" מתוך אלבום חדש אותו הוא מפיק בימים אלו עם המוזיקאי נאור סינואני באמצעות פרויקט מימון המונים (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הזמר והיוצר ערן לחמי, משיק בימים אלה את אלבומו החדש "עכשיו הכל מובן" ממנו הוא משחרר את סינגל הבכורה "מחייה החיים".

"זה היה מימוש של חלום עוד מילדות", מספר לחמי שחזר בתשובה כשהיה בן 20 למרות שהחל קריירה מצליחה של זמר ים תיכוני, "המוזיקה היא כל עולמי. האהבה שלי אליה לא יכולה להימדד במילים".

לחמי מספר כי את כל שירי האלבום כתב יחד עם חברו הקרוב ושותפו להפקה נאור סינואני, המעבד המוזיקלי של האלבום שגם היה אחראי על הפקת האלבום והשירים.

"אני יודע שזו קלישאה, אבל אי אפשר יהיה להגדיר את סגנון המוזיקה שאני יוצר", אומר לחמי ומוסיף "בגדול, המוזיקה שאני יוצר היא מוזיקה שעוסקת בחיים- בקשיים, הצלחות, אהבות וכאבים, כשהכל נעשה מתוך רגש פנימי עמוק. אני פשוט יודע כשזה מגיע, זו מין הרגשה פנימית כזו ואז פתאום אני מתיישב לכתוב וישר מתאהב".

לחמי,כיום הוא תושב רחובות, נשוי ואב לארבעה ילדים, לפרנסתו הוא עובד בסטודיו לעיצוב. "ברור שהיצירה שלי באה גם מתוך חיבור לאמונה, ליהדות, כמו הרבה אמנים שהיצירה שלהם תמיד התבססה על המקום הזה, וגם כאלה שגילו את המקום הזה בשלב כלשהו בחיים שלהם", אומר לחמי ומדגיש כי "היום זה כבר לא נשמע הזוי ליצור מוזיקה יהודית טובה, וכל תחנת רדיו מתהדרת בשיריהם של הזמרים הטובים ביותר שבאים מהמקום היהודי ומצליחים מאד".

"אני מאמין בכל ליבי, שמי שייחשף לשירים, לא יוכל להישאר אדיש וירצה לקחת חלק בהפקת האלבום ובהפצתו, אני מאמין באמת בכוח שיש לעם המדהים שלנו", אומר לחמי שהשיק פרויקט מימון המונים בהדסטרט להפקת האלבום החדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר