איחוד הצלה: השר חנך את מוקד החירום החדש

השר לביטחון הפנים, ח"כ גלעד ארדן, חנך לפני זמן קצר את מוקד החירום הבינלאומי החדש של איחוד הצלה במטה הארגון בירושלים: "איחוד הצלה הוא סמל לרוח ההתנדבות ולמחויבות להצלת חיים" (בארץ, שיווקי)

(צילום: יחצ)

המוקד החדש נותן מענה לקריאות חירום רפואיות בישראל ומזניק את מתנדבי איחוד הצלה הפרוסים בכל הארץ כדי להעניק טיפול רפואי מהיר לחולה או לפצוע.

המוקד מפעיל גם את צוותי איחוד הצלה שפועלים מחוץ לישראל, כגון: סניף איחוד הצלה הפועל באוקראינה ומשלחות של איחוד הצלה וקרן ישראלייף הפועלות באזורי אסון בעולם.

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן: "כיום, בזכות צה"ל החזק, האתגר הביטחוני אינו המאבק על גבולות המדינה אלא בעורף האזרחי שם ממוקדים אויבינו. ככל שהאתגרים גדולים יותר, אנו זקוקים לרוח התנדבות גדולה יותר. איחוד הצלה הוא סמל לרוח ההתנדבות הזאת ולמחויבות להצלת חיים. בשום מקום בעולם לא מוצאים שילוב כזה בין רמה מקצועית גבוהה וטכנולוגיה מתקדמת. בחנוכה אנו זוכרים את ניצחון המכבים והרוח היהודית ומתנדבי איחוד הצלה ממשיכים את הדרך הזאת בימינו".

מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים, אמר כי "אנו מודים לשר ארדן שכיבד אותנו במעמד זה ועל תמיכתו בפעילות מתנדבינו. השר ארדן חולל מהפכה של ממש והביא לשיפור משמעותי בביטחונם האישי של אזרחי ישראל. כחלק מתפיסתו, הוא רואה ברשת המתנדבים להצלת חיים של איחוד הצלה גורם התורם משמעותית להגברת הביטחון הקהילתי והלאומי. הפעילות כגוף הצלה הכפוף למשרד לביטחון פנים חיזקה משמעותית את רשת המתנדבים שלנו וסייעה להרחבת פעילותה".

צפו בתמונות:

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר