החייאה בירושלים

ילדה חרדית איבדה את הנשימה ונפטרה בבית החולים

ילדה כבת 5 פונתה במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה מביתה בשכונת רוממה בירושלים לבית החולים שערי צדק לאחר שאיבדה את הנשימה אך שם נקבע מותה (חרדים, ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ב' בטבת תשע"ח | 20.12.17
ביה"ח שערי צדק. אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

ילדה כבת 5 פונתה אמש (שלישי) במצב אנוש ותוך כדי פעולות החייאה לבית החולים שערי צדק מביתה בשכונת רוממה בירושלים אך שם נקבע מותה.

כוחות ההצלה הוזעקו אל בית המשפחה החרדית בשכונת רוממה בעקבות דיווח על ילדה כבת 5 שאינה נושמת.

הכוחות מצאו ילדה מחוסרת הכרה ופתחו בפעולות החייאה ממושכות בניסיון להציל את חייה. ההורים ציינו כי בימים האחרונים היא סבלה מחום כשלפתע איבדה את נשימתה.

הילדה פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים 'שערי צדק' תוך כדי פעולות החייאה כשמצבה מוגדר אנוש אך בבית החולים מאמצי ההחייאה כשלו והיא נפטרה.

חיים בן ציון, חובש רפואת חירום של איחוד הצל,ה סיפר: "למוקד איחוד הצלה התקבלה קריאה על ילדה כבת 5 שאיבדה את הכרתה בבית הוריה בירושלים. הגעתי למקום יחד עם מתנדבים נוספים של איחוד הצלה סניף ירושלים שגרים בסמיכות למקום וביצענו בה פעולות החייאה ממושכות עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהעבירו אותה לבית החולים שערי צדק תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש".

אריה שול מתנדב מד"א 'צוות הצלה' מוסיף כי "עם הגעתי למקום, נמסר על ידי המשפחה כי הילדה סבלה ממחלת חום בימים האחרונים, ומסיבה לא ברורה היא איבדה את נשימתה. התחלתי לבצע בה פעולות החייאה יחד עם מתנדב נוסף מ'צוות הצלה' כאשר בתוך זמן קצר הצטרפו צוות אט"ן של מד"א שפעלו להציל את חייה. הילדה מפונית להמשך טיפול רפואי בביה"ח שערי צדק, כשמצבה קשה ולא יציב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר