"הפכנו כל אבן"

קצין משטרה על נאום נתניהו: "מוזר מאוד"

נאומו של ראש הממשלה נתניהו נגד המשטרה לקראת הגשת ההמלצות נגדו, עוררו תהיות במשטרה. "אין לנו מושג למה הוא תוקף אותנו, זה נשמע מוזר", אמר בכיר במשטרה (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נתניהו בנאומו, אמש (צילום: פלאש 90)

"הנאום מוזר מאוד", כך התבטא קצין משטרה לאחר נאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו אמש (שלישי), נאום בו תקף את המשטרה לקראת הגשת ההמלצות בתיקי החקירה נגדו.

בנאומו תקף נתניהו ואמר: "המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה לפני שיוצא ממנו כל האוויר. עכשיו הם מנסים לבנות מתח, 'מה יהיה עם ההמלצות?'. אז אני הולך לעשות לכם ספוילר. בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלויזיה כתבים ופרשנים והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה'".

גורם בכיר במשטרה הגיב ואמר ל-ynet: "אין לנו מושג למה הוא מדבר אלינו ולמה הוא תוקף אותנו. כנראה שהוא מדבר כבר בשביל היועץ המשפטי כי הוא יודע מה יש בתיק. לא ידענו על הנאום הזה. אף אחד לא הכין אותנו לזה, אבל זה נשמע מוזר".

נאום נתניהו, אמש (צילום: אסף מגל / ynet)

ראש הממשלה נתניהו הוסיף ותקף בנאומו: "אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני יודע את זה. כבר בינואר לפני כמעט שנה הודלף 'המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו'. יש עיתונות טובה. הם ידעו כבר לפני שנה, רק כמה ימים אחריי שנפתחה החקירה. אז יש לי שאלה, בשביל מה היה צריך עוד חמש חקירות? בשביל מה היה צריך עוד שנה? בזבוז זמן, בזבוז כספי ציבור. אז יהיו המלצות, אז מה".

הגורם במשטרה הגיב גם לזה ואמר: "זה נכון שמאז המשכנו לחקור ולהפוך כל אבן כדי להגיע לחקר האמת, ועכשיו יש לנו בפתח פרשיות שוחד ולא פרשה של קבלת מתנות. זו הסיבה שהחקירה הזו התארכה. כשיתפרסם הכול יבינו איזה חומרים אספנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר