יזכה לשחרור מוקדם?

האסיר אלאור אזריה מתכנן ללמוד משפטים

חברת הכנסת נאוה בוקר שביקרה אמש את אזריה בכלאו, מתארת את שגרת יומו, תכנוניו לעתיד, סיכוייו לשחרור מוקדם - ואת התייחסותו לסרטון הכאת החיילים בידי עאהד תמימי (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: Avshalom Sasoni/POOL)

אמש (שלישי) ביקרה ח"כ נאוה בוקר בכלא 4 בצריפין את החייל לשעבר אלאור אזריה, המרצה שם את עונש המאסר לאחר שכזכור הורשע בהריגת מחבל מנוטרל.

מתברר, לפי הפרסום ב'ישראל היום', כי אזריה המועסק כעת בבית המלאכה של הכלא, מתכנן לאחר שחרורו מהכלא לפתוח דף חדש בחייו ולהתחיל ללמוד משפטים.

לפי שיחתה עם מנהל הכלא, כך לדבריה, בשל התנהגותו הטובה של אזריה יש סיכויים טובים שיופחת שליש מתקופת מאסרו והוא ישתחרר מהכלא בחודש מאי, במקום חמישה חודשים לאחר מכן באוקטובר.

ח"כ בוקר סיפרה לאזריה על הסרטון המדובר בו נראים קצין וחייל צה"ל כשהם מותקפים בשישי האחרון על ידי נערות פלסטיניות בנבי סאלח ולא מגיבים. לדבריה, אזריה הקשיב לסיפור, אך לא הגיב.

ח"כ בוקר (צילום: מוטי קמחי, ynet)

"אלאור היה במצב רוח טוב, מאוד שמח לראותי ובירכתי אותו לכבוד החנוכה. לצערי מפקד הכלא לא אפשר לי להכניס לכלא סופגניות ודברים טובים שרציתי להביא לו", תיאר הח"כית מהליכוד.

בוקר הוסיפה כי אזריה היה מאוכזב מאד מכך שנשיא המדינה ראובן ריבלין לא העניק לו חנינה. הוא אף סיפר לה כי 40 אחוזים מההטבות הניתנות לכל חייל משוחרר נשללו ממנו בשל הרשעתו בדין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר