משחקים מסוכנים

2 ילדים חרדים נחבלו בראשם כשנפלו מגובה בעת ששיחקו

לאחר אסון הפגז באלעד, עוד שני מקרים של משחקי ילדים שנגמרים רע: בצפת נפצע בראשו ילד בן 12 שנפל מגג מקלט עליו שיחק, ובמודיעין עילית נפצע בראשו ילד שנפל מגדר של אבנים (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מקום נפילת הילד במודיעין עילית (צילומים: תיעוד מבצעי מד"א)

ילד כבן 11 נפל מגג מקלט עליו שיחק עם חבריו בצפת. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף גליל העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ומצבו מוגדר בינוני.

מבית החולים זיו נמסר, כי למקום הובא על ידי מתנדבי איחוד הצלה, נער בן 11 תושב צפת, לאחר שבשעת משחק נפל ממקלט בגובה 4 מטרים: "הוא מטופל בחדר הטראומה בהכרה, במצב בינוני-קל, עם שבר בפיקת הברך וחבלת ראש. הורי הנער לצידו והוא יועבר בהמשך למחלקה הכירורגית להמשך טיפול".

מקרה דומה אירע הערב בעיר מודיעין עילית, שם ילד כבן 5 נפצע באורח קל עד בינוני לאחר שנפל מגובה 4 מטרים מגדר אבנים בסמוך לגן משחקים בעיר.

הוא טופל על ידי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף מודיעין עילית ואובחן כסובל מחבלות ופציעות בראשו ובפלג גופו העליון.

הילד מפונה לבית החולים

מדוברות מד"א נמסר: "ילד נפל מגובה בגינה ציבורית במודיעין עילית, וחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים לו טיפול רפואי ומפנים אותו לבית החולים שיבא בתל השומר במצב בינוני עם חבלות ראש".

כזכור, רק בשבוע שעבר אירע מקרה אחר של משחק ילדים מסוכן, כששלושה ילדים נפצעו אחד מהם באורח קשה, לאחר ששיחקו ליד העיר אלעד בנפל של פגז והוא התפוצץ עליהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר