העריסה נמצאה הפוכה

פעוטה חרדית נפטרה; המטפלת נלקחה לחקירה

פעוטה, בת למשפחה חרדית, איבדה את הכרתה בביתה של המטפלת ברמת בית שמש - מסיבה שטרם ידועה. היא פונתה לבית החולים תוך מאמצי החייאה ממושכים, אך שם נקבע מותה (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

תינוקת בת 7 חודשים, בת למשפחה חרדית, נפטרה לאחר שאיבדה בצהריים (שני) את הכרתה בביתה של המטפלת בשכונת רמה ב בבית שמש.

אל הבית ברחוב יהושע הוזעקו מתנדבי איחוד הצלה מהסניף המקומי, ואלו ביצעו בה מאמצי החייאה ממושכים, בסיומם היא פונתה במצב אנוש אל בית החולים, אך שם נקבע מותה.

לאחר מכן, הגיעו חוקרי המשטרה לזירת האסון, אספו ממצאים ועכבו את המטפלת החרדית לחקירה. לפי אחד הדיווחים, הפעוטה איבדה את הכרתה בעקבות נפילה מגובה. ככל הנראה זמן מה לאחר שהמטפלת השכיבה את הפעוטה לישון, היא מצאה אותה על הרצפה - כשהעריסה לידה הפוכה.

דוד לף, ראש סניף איחוד הצלה בבית שמש, תיאר: "המתנדבים שגרים בסמיכות למקום ביצעו פעולות החייאה ממושכות על פעוטה שאיבדה את ההכרה תוך כדי שהותה אצל המטפלת. לאחר מכן היא פונתה תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבה מוגדר אנוש".

פאראמדיק מד"א ניסים סלם סיפר: "כשהגעתי למקום הייתה המולה רבה, וביחד עם הכוננים שלנו ביצענו פעולות החייאה בפעוטה כבת 7 חודשים שהייתה מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אחר כך היא פונתה בניידת טיפול נמרץ של מד"א תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים וביצעו פעולות החייאה לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבה קשה מאוד".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר: אל חדר המיון ילדים פונתה תינוקת כשהיא ללא רוח חיים. לצוות הרפואי לא נותר אלא לקבוע את מותה.

כזכור, רק לפני פחות משבוע ידע אותו רחוב בבית שמש אסון נוסף, כשפעוט בן חמישה שבועות נהרג כתוצאה משולחן שנפל על עגלתו ומחץ אותו באולם אירועים.

מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר: "במשטרה התקבל לפני זמן קצר דיווח על פעוטה שפונתה מבית המטפלת בבית שמש במצב קשה לעין כרם שם נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירה, אספה ממצאים ועיכבה לחקירה את המטפלת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר