פרובוקציה תמוהה

עשרות חרדים עלו להר הבית: "לעילוי נשמת מרן הגראי"ל"

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן התבטא בזעזוע נגד עליית יהודים להר הבית, אולם היום, בצעד תמוה, עלו עשרות חרדים להר וקיימו "סיום מסכת לעילוי נשמת הגראי"ל שטיינמן". תיעוד (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: חיים קרויזר, בני עליה)

הרב יצחק ברנד, מהדמויות החרדיות המצדדות בעליית יהודים להר הבית, הוביל היום עלייה של כחמישים בני אדם מהמגזר החרדי להר הבית בכדי... לסיים במקום מסכת "לעילוי נשמת מרן הגראי"ל שטיינמן". בעבר, התבטא הגראי"ל בזעזוע נגד העולים להר ואמר כי "זה איסור כרת".

(צילום: חיים קרויזר, בני עליה)
(צילום: חיים קרויזר, בני עליה)

לצד הרב ברנד שהוביל את קבוצת העולים החרדים להר, היה גם הרב אליהו וובר, מרבני "החורבה" בעיר העתיקה בירושלים. בהודעה שהופצה לעיתונות נאמר כי "העולים ערכו סיום על כל מסכתות סדר מועד בשני התלמודים, בבלי וירושלמי, והתפללו לעילוי נשמת מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל במלאת השבעה לעלייתו השמימה".

(צילום: חיים קרויזר, בני עליה)

לדברי הנוכחים במקום, מנהיג הקבוצה, הרב ברנד, נשא דברים במהלך הביקור ו"האריך לבאר את מצוות העליה להר הבית בזמן הזה לקידום עבודות המקדש ובניינו, ובאיסור לנסות את השם בניסים". יצויין כי במהלך ימי חנוכה, עלו להר הבית למעלה מאלף יהודים - כך על פי נתוני ארגוני המקדש.

כזכור, מרן הגראי"ל שטיינן זצוק"ל יצא בחריפות נגד עליית יהודים להר הבית והגדיר זאת כ"איסור כרת". בעבר, מרן הגראי"ל אף אמר כי הטבח בבית הכנסת בשכונת הר נוף - אירע בגלל עליית יהודים להר הבית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר