הפלא בויז'ניץ

השירה של האדמו"ר והשחרור של רובשקין • האזינו

בחסידות ויז'ניץ מציינים כי באורח פלא בטיש 'זאת חנוכה' הרבי רמז על שחרור רובשקין בכך שבאופן בלתי מוסבר שר שוב ושוב את השיר "פדה בשלום נפשי" של חב"ד • האזינו לשירה (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
השירה בטיש (באדיבות המצלם)

ליל זאת חנוכה, קרית ויז'ניץ בני ברק, האדמו"ר מויז'ניץ מסיים את הדלקת נרות חנוכה ואת שירת מזמורי החג הנהוגים כשלפתע הרבי פונה למשוררים ומבקש שישירו את הזמר החב"די "פדה בשלום נפשי" מיד אחר הזמר 'ועל הניסים'.

שירת "פדה בשלום נפשי" בטיש בויז'ניץ

הקהל מפלא ומשתאה, אין שום הסבר לשירה הזאת בעיתוי הנוכחי, אך האדמו"ר הורה והקהל האדיר פרץ בשירה. ככל שמתקרבים למילים 'ואני אבטח בך' גוברות תנועותיו של הרבי ומתעצמות, השיר מסתיים בריקוד נלהב ומרומם "ואני אבטח בך", כשהחסידים חוזרים על השיר שוב ושוב בהוראת הרבי.

הפלא מתעצם שבעתיים, כשאחר סיום הריקוד הנלהב פותח הרבי בשירת "וכל קרני רשעים אגדע תרוממנה קרנות צדיק", בניגוד לשיר הקבוע אותו שרים בחסידות מידי ערב עם סיום ההדלקה.

למחרת, יום 'זאת חנוכה', הבית הלבן, הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ, מורה לפתע, ללא שום הודעה מוקדמת או רמז כלשהו, על חנינה מיידית ועכשווית לעסקן החב"די שלום מרדכי רובשקין, מי שאמור לרצות עונש של 27 שנים בכלא.

הרי מויזנ'יץ בהדלקה בחנוכה (באדיבות המצלם)

"יהדות ארצות הברית רועשת וגועשת על החדשות הדרמטיות, המונים רוקדים ברחובות והסביבה והשמחה מרקיעה שחקים, ולפתע הכל מובן לחסידים", מתאר בהתרגשות אחד החסידים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר