פתח תקווה: הנער הגן על אמו ונפצע מדקירה

כוחות ההצלה לרחוב שלום צלח בפתח תקווה בשל דיווח על מספר פצועים מדקירות, עד מהרה התברר כי מדובר בבעל שדקר את אשתו. הבן שניסה להגן על אמו נפצע גם כן (בארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ג' בטבת תשע"ח | 21.12.17
(צילום: דוברות מד"א, הצלה פתח תקווה)

בשעות הבוקר (חמישי) הוזעקו כוחות ההצלה לרחוב שלום צלח בפתח תקווה בשל דיווח על מספר פצועים מדקירות.

עד מהרה התברר לכוחות כי מדובר בגבר כבן 50 שככל הנראה דקר את אשתו וכן את בנו בן ה-17 שניסה להגן על אמו, ולאחר מכן דקר את עצמו. כעבור זמן קצר נמסר כי נקבע מותה של האישה בת 36 תושבת העיר.

כונני מד"א הצלה-פתח תקווה העניקו במקום טיפול רפואי לשני בני אדם שנדקרו (גבר ואישה) בפלג גופם העליון ומצבם מוגדר קשה והם פונו לבית החולים בילינסון. פצוע נוסף (נער כבן 17) טופל אף הוא על ידי החובשים ומצבו מוגדר קל .

יו"ר מד"א - הצלה פתח תקווה, ישראל גודלבסקי סיפר: "הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים שלנו שגרים סמוך. הפצועה היתה ברחוב, עם דקירה בפלג גופה העליון, הגבר ונער נוסף נמצאו דקורים בבית. הענקו טיפול ראשוני לפצועים והם פונו במהירות בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים.

מבית החולים בילינסון נמסר כי "לחדר הטראומה בבילינסון הגיעו גבר ואשה. האישה במצב אנוש, הגבר במצב קשה, הועבר לחדר ניתוח". כאמור, כעבור זמן קצר נפטרה האישה מפצעיה.

מהמשטרה נמסר כי "מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה כי עפ"י החשד בעל דקר את אישתו ואת עצמו ופצע את שניהם באורח קשה. נפתחה חקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר