המלצות המשטרה

המפכ"ל מגיב לנתניהו: לא חלק מהשיח הזה

המפכ"ל רוני אלשיך מגיב למתקפות של ראש הממשלה בנימין נתניהו כנגד חוקרי המשטרה וההמלצות המסתמנות בתיקי החקירה נגדו: "לא צריכים להיות חלק מהשיח הזה" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אלשיך ונתניהו (צילום: באזל עוידאת / Flash90; צילום וידאו: אחיה ראב"ד, ynet)

מפכ"ל המשטרה רב ניצב רוני אלשיך הגיב בצהריים (חמישי) לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו, בו תקף את חוקרי המשטרה וההמלצות המסתמנות נגדו ואמר כי "המשטרה לא חלק מהשיח הזה".

במהלך טקס חילופי מפקד מחוז חוף של המשטרה נשאל רב ניצב אלשיך על נאומו של נתניהו והגיב: "אנחנו לא צריכים להיות חלק מהשיח הזה. אנחנו צריכים לעשות את העבודה המקצועית שלנו, ככה אנחנו עושים, וכך נמשיך לעשות".

לדבריו: "אני רואה עסקים כרגע כרגיל במשטרה. אני לא מזהה שהשיח הציבורי מפריע למשטרה לעשות את עבודתה ונמשיך לעשות אותה. הדיון הוא דיון ציבורי".

כזכור, בנאומו תקף נתניהו את המשטרה ואמר: "המכפישים בכיכרות ובמהדורות ינסו לנפח את הבלון הזה לפני שיוצא ממנו כל האוויר. עכשיו הם מנסים לבנות מתח, 'מה יהיה עם ההמלצות?'. אז אני הולך לעשות לכם ספוילר. בעוד שבועות בודדים ישבו באולפני הטלויזיה כתבים ופרשנים והם יפתחו את מהדורת החדשות בכותרות מפוצצות: 'המלצות חמורות ביותר, יש לומר חמורות מאוד. רוצה לומר, מן החמורות שידעה המדינה'".

לדבריו: "אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני יודע את זה. כבר בינואר לפני כמעט שנה הודלף 'המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד נתניהו'. יש עיתונות טובה. הם ידעו כבר לפני שנה, רק כמה ימים אחריי שנפתחה החקירה. אז יש לי שאלה, בשביל מה היה צריך עוד חמש חקירות? בשביל מה היה צריך עוד שנה? בזבוז זמן, בזבוז כספי ציבור. אז יהיו המלצות, אז מה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר