השריפה בפלטבוש

אברהם אזן התברך מזקן הראשל"צים • תיעוד

אברהם אזן, הבן היחיד שלא נפגע באסון השריפה בפלטבוש, התברך במהלך ה'שבעה' מזקן הראשונים לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון שביקש לחזק את רוחו בשעות קשות אלו • תיעוד (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אברהם אזן וזקן הראשל"צים (באדיבות המצלם )

ברחוב ארלוזורוב 106 בחולון יושבים בני משפחת אזן וחמרה שבעה על ארבעת בני משפחתם, האם אליזה אזן ושלושת ילדיה משה, יצחק הלל והנרייט לאה ע"ה - שנספו באסון השריפה בפלטבוש.

בין הסבא הגאון רבי אברהם חמרה לדוד, יושב לו אברהם אזן שרק לפני מספר חודשים חגג את שמחת בר המצווה שלו. גדולי ישראל ואישי ציבור, לצד עמך בית ישראל, מתקשים לעצור את הדמעות כשהם מתיישבים מול הנער הרך שאיבד חצי ממשפחתו. אביו, אחיו ואחותו עדיין מאושפזים במצב קשה בבית החולים בניו יורק.

בשעות הצהריים (חמישי) הגיע זקן הראשונים לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון לנחם את בני המשפחה, לו יש היכרות עמם רבת שנים.

במהלך הניחום התרכז הרב בנער אברהם וביקש לברכו ולחזקו שיצליח לעבור את הימים הנוראים אותם הוא חווה בשבוע זה. אברהם סיפר לרב כי יש לו היכרות וחברות עם נכדיו אותם הוא הכיר בשנים האחרונות - עת הם באים לברוקלין בחודש ניסן.

אחד מבני המשפחה הזכיר את העובדה שהראשל"צ הרב בקשי דורון היה זה שסידר חופה וקידושין ליוסף אזן ולרעייתו המנוחה אליזה ע"ה, ובני הבית פרצו בבכי.

בתוך כך, נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן שוחח הצהריים עם בני משפחת חמרה ואזן וביקש לנחם את המשפחה ולחזקם באבל הנורא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר