לא רק מזראטי

יוקרה בישראל: ה"בנטלי" עושה עלייה

חברת הפאר הבריטית (לשעבר) הודיעה כי בשנת 2018 היא תפתח את אולם התצוגה המפואר שלה בישראל במיקום לא כל כך מפתיע. כמה יעלה רכב 7 מקומות ומי המתחרות הגדולות? (רכב/כלכלה)

בנטלי (צילום: שאטרסטוק)

בחודש שעבר פורסם כי בישראל מתגוררים כ-120 אלף מיליונרים, וכנראה הידיעה הזו הגיעה גם למעבר לים. יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית "בנטלי" החליטה כי היא עושה עליה, וכבר עובדת על אולם תצוגה מפואר שימוקם איך לא, בהרצליה.

החברה הוותיקה שהחלה בייצור רכבים כבר בשנות ה-20 של המאה הקודמת, עברה מספר גלגולים. בתחילה היא נרכשה על ידי חברת רולס-רויס והייתה ברשותה עד לשנות ה-90 אז נמכרה לענקית הרכב הגרמנית פולקסווגן.

על פי הערכות החברה הדגם הנפוץ ביותר יהיה הבנטאיגה, שהוא בעצם רכב כביש שטח מפואר עם שבעה מקומות, המצויד במנועי ענק של 4,000 סמ"ק דיזל, או 6,000 סמ"ק בנזין, אם הבנטאיגה יכולה להגיע למהירות מירבית של 301 קמ"ש, ובשביל לעשות העברת בעלות תצטרכו לשלם החל מ־1.5 מיליון שקל.

מכונית נוספות שיפארו את אולם התצוגה ואחר כך את כבישי ארצינו יהיו מכונית הקופה קונטיננטל GT, החזקה והמהירה (335 קמ"ש) תעלה החל מ־1.6 מיליון שקל. ומכונית הסאלון פלייינג ספר, לה מנוע 4,000 סמ"ק עבורה גובה החברה החל מ־1.52 מיליון שקל.

לא רע

אם חשבתם שכבר ראיתם את המכונית בארץ, אתם לא מדמיינים. בכבישי ישראל נוסעות להן כמה מכוניות בנטלי שעשו את הדרך לארץ ביבוא אישי.

המכירים גבוהים מאוד, האם הם יצליחו? על פי הנתונים הבאים נראה שאין להם סיבה לדאגה השנה עלו לכבישים 166 מכוניות פורשה, 121 מכוניות מזראטי, 19 דגמי אסטון מרטין ותשע מכוניות פרארי.

יבואנית מרצדס מסרה 14 מדגמי הפאר הספורטיביים 63S, שמחירם קרוב ל-2 מיליון שקל ושבע מכוניות מייבאך, שמחירן דומה. אאודי מסרה שש ממכוניות הספורט 8R, שמחירן מתחיל ב-1.5 מיליון שקל.

אולם התצוגה של מזראטי (שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר