X כסף

?לא תאמינו: כמה יעלה לכם תיקון מסך לאייפון X?

חברת אפל הבטיחה כי הזכוכיות שעל מכשיריה הם החזקות ביותר בשוק, אבל העיצוב הייחודי שלו יכול להוביל בקלות למראה של מסך שבור. כמה תצטרכו לשלם על תיקון? (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

האייפון החדש נראה טוב, אין מה לומר. קיבלתם דמי חנוכה, הוספתם עליהם עוד 4.950 שקלים ורכשתם את המכשיר הנוצץ, עכשיו כדאי לכם לשמור עליו חזק מאוד. מסתבר שבמידה והמסך של האייפון החדש יישבר תצטרכו להיפרד מ-2,000 שקלים נוספים, וזאת כמובן במידה ותצליחו למצוא מעבדות שכן מתקנות את המכשיר החדש

מעבדת DCS, מעבדת התיקונים הרשמית של אפל בישראל מסרו בשיחה ל-ynet כי טרם הגיעו מסכים חלופיים וכי לא ניתן לבצע תיקון למסך שבור - במקום זאת הציעו במעבדה לקבל אייפון X חלופי ב־2,390 שקל. תשובה הצעה דומה קיבלנו גם בשיחה עם נציג רשת איידיגיטל.

מעבדות פרטיות המתמחות בתיקון סמארטפונים, נקבו במחירים מטורף כשהמחיר להחלפת מסך עומד כעת על סכום של כ־2,000 שקל. ובמקומות אחרים עלות ההחלפה מגיעה גם ל2,150 שקלים

בחשבון פשוט עולה כי מחיר המסך שווה ערך לכ-43% ממחיר המכשיר כולו.

אייפון X (שאטרסטוק)

רוב התיקונים שאנשים מבקשים עבור הסמארטפון שלהם קשורים לשברי מסך, וסביר להניח שבאייפון החדש שמעוצב בצורה שהחזית שלו כולה מסך, כמעט ללא שוליים, וגב שעשוי אף הוא מזכוכית, הופך אותו לשברירי במיוחד.

בטרם הושק המכשיר הבטיחה החברה כי הזכוכית באייפון היא הכי עמידה בשוק, אך במספר מבחני ריסוק שנעשו באתרים מקצועיים בחו"ל, התברר שהמכשיר פגיע מאוד לנפילות.

במבחן ריסוק שביצעה בחו"ל חברת ביטוח הסמארטפונים SquareTrade התוצאות היו גרועות במיוחד: לאחר נפילה אחת, המסך הפסיק לתפקד, ובנפילה השנייה התרסקו לחלוטין המסך והגב. "אייפון X הוא האייפון הכי שביר אי פעם", נקבע שם.

אם הספקתם לשבור כבר מכשיר X חדש, כדאי לכם להסתפק כרגע במה שיש ולהמתין במעט על פי ההערכות בשבועות הקרובים אמורים להגיע לארץ חלפים מתאימים, ואז יתחילו תיקונים מסודרים יותר — שאמורים להשפיע גם על גובה המחירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר