טעות יקרה במסעדה

נפגעה משבר של צלחת ותפוצה ב-2 מיליון

האישה שקיבלה השבוע את הסכם הפשרה בבית המשפט יצאה לחגוג לבתה יום הולדת במסעדה ומשם הכל הסתבך בשל טעות אנוש. עורך הדין גם הוא יצא נשכר (כלכלה)

(צילום: שאטרסטוק)

בשנת 2011, הגיעה אשה למסעדה של השף שגב משה כדי לחגוג מסיבת יום הולדת לבתה, כשלפתע שמט אחד המלצרים צלחת מידו, ואחד השברים נכנס לרגלה השמאלית של האישה.

האישה פונתה לבית החולים 'וולפסון' בחולון, שם נתפר החתך בקרסול.

תקופה קצרה לאחר מכן נבדקה האישה שגילתה כי היא סובלת מפגיעה קשה בעצבי הרגל, והיא נאלצה לעבור ניתוח לכריתת העצב שעובר לאורך השוק לכיוון העקב והוא חובר לשריר באזור הפציעה.

תהליך השיקום המייגע היה ארוך ובמהלכו אובחנה האשה כסובלת מתסמונת כאב אזורי מורכב. התסמונת מאופיינת בכאב חסר פרופורציה לפגיעה המקורית ומלווה בנפיחות ושינויים בעור. במקרים רבים, עם חלוף הזמן, גם מגע קל ביותר באיבר הפגוע מסב כאב עצום.

בכתב התביעה שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב מתואר כי בעקבות הפגיעה נאלצה האישה להתפטר מעבודתה והחלה בתהליך שיקום, אך גם לאחר שמונה חודשי שיקום לא השתפר מצבה. כשלוש שנים לאחר התאונה, שבהן הידרדר מצב רגלה, נאלצה האישה לעבור ניתוח לכריתת הגפה מעל הברך.

על פי טענת האישה, הגורם העיקרי לתאונה הקשה היתה צפיפות השולחנות במסעדה. בתביעה נכתב כי "הרצון להציב מספר מרבי של שולחנות במסעדה ברור ובסיסו כלכלי, אולם כאשר המסעדה שקלה את הצבת השולחנות היה עליה לקחת בחשבון את מידת המעברים המינימליים שנקבעו בתקנות וזאת על מנת לאפשר מעבר בטוח".

"גורמה אקספרס בע"מ", החברה שבבעלותה המסעדה טענה להגנתה כי הבעיות הרפואיות שמהן סבלה האישה לפני התאונה הן שגרמו לתוצאה הקשה. "עוד לפני האירוע הנטען סבלה התובעת מבעיות רפואיות שונות, שהגבילו את כושר תפקודה ואת תנועותיה", מצוין בכתב ההגנה.

השבוע הגישו הצדדים לבית המשפט הסכם פשרה, והוא צפוי לקבל בקרוב תוקף של פסק דין. על פי הסכם הפשרה, החברה שבבעלותה מסעדת "שגב אקספרס" וחברת הביטוח שלה ישלמו לתובעת סכום של 2.2 מיליון שקל, מבלי להכיר באחריותה לתאונה ו"כמחווה של רצון טוב בלבד בהתחשבות בנסיבות תיק זה", לשון הסכם הפשרה. עורך דינה של התובעת יצא אף הוא נשכר מהסיפור וישלשל לכיסו כ-323 אלף שקלים, המגיעים לו לפי הסכם הפשרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר