גורם משטרתי

הסתיימו חקירותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו

ביום שישי שעבר נחקר נתניהו בפעם השביעית ב"פרשת המתנות" המוכרת גם כ'תיק 1000', כשבעבר עסקו חלק מחקירותיו ב'תיק 2000'. לדברי גורם בכיר, זו היתה חקירתו האחרונה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

גורם בכיר במשטרה אומר הערב (חמישי), כי אם לא יחול שינוי בלתי צפוי, המלצותיה יועברו לפרקליטות בתוך כשלושה שבועות וכי אין צורך לזמן את נתניהו לחקירה נוספת בשני תיקי החקירה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - 1000 ו-2000.

לפי הפרסום בחדשות 2, בימים האחרונים מכונסים צוותי החקירה ימים ארוכים כדי לסכם את שני תיקי החקירה, בליווי צמוד של מני יצחקי, מי שהיה עד לא מזמן ראש אגף החקירות והמודיעין ופרש מהמשטרה לפני שבועיים, וכזכור הסכים להמשיך ולעבוד עם החוקרים בפרשות אלו.

באגף החקירות נערכים להעברת שני התיקים בצירוף ההמלצות שיפורסמו בקרוב, אותן כזכור תקף שלשום ראש הממשלה נתניהו, כשלדבריו הן "הורסות לבני אדם את החיים ושופכות את דמם, בעוד רוב רובן מסתיימות לבסוף בלא כלום".

"אז יהיו המלצות, נו אז מה? רוב רובן של המלצות המשטרה נגמרות בלא כלום. יותר מ-60% מהמלצות המשטרה מתבררות בהמשך כהמלצות סרק", הדגיש.

כזכור, נתניהו עיוות את המציאות בנאום זה, כשהציג את השנים הקשות שעברו על ראובן ריבלין, נשיא המדינה כיום, בעת שנחקר בעבר והתמודד עם המלצות משטרה שלא הובילו לכלום - מה שהפוך מהמציאות, מאחר והמשטרה לא המליצה אז להאשים אותו.

זאת ועוד, גורמים בכירים במשטרה ובפרקליטות דחו את הנאום ואמרו כי יותר מ-80 אחוזים מהמלצות המשטרה בתיקי שחיתות שלטונית ופשיעה חמורה הופכות לכתבי אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר