"פדה בשלום נפשי"

האדמו"ר מויז'ניץ: "רובשקין כמו יוסף הצדיק"

האדמו"ר מויז'ניץ התייחס במהלך סעודה שלישית לשחרור האסיר החבד"י שלום רובשקין ואמר: "התרחש נס מאוד גדול. ממש כמו יוסף הצדיק ששהה בכלא ולפתע בנס שוחרר מהכלא" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: קובי הר צבי)

במהלך טיש סעודה שלישית הצהריים (שבת) התייחס כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ לנס ההצלה שהתרחש השבוע בעולם היהודי כאשר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ החליט במפתיע לשחרר לחופשי את האסיר החבד"י שלום מרדכי רובשקין שנשפט למאסר של 27 שנים מהם כבר ריצה 7 שנים.

הרבי דיבר במהלך דברי התורה והחיזוק בפני אלפי החסידים ואמר כי השבוע "התרחש נס מאוד גדול בארצות הברית שר' שלום מרדכי רובשקין שוחרר במפתיע מהכלא, ממש כמו יוסף הצדיק ששהה בכלא ולפתע בנס שוחרר מהכלא".

הרבי הסביר כי "הכל אירע בזכות האמונה שהייתה לו, לר' שלום מרדכי, שהמצב הרע יכול להפוך בין רגע לטוב יותר".

באשר להחלטת הנשיא אמר הרבי: "אפילו גוי (טראמפ. י-כ) שבעצם אמור להיות ההפך, השתכנע שצריך לשחרר את ר' שלום". הרבי הדגיש גם את העובדה שלנשיא ארה"ב יש חתן יהודי, מה שככל הנראה עזר לשחרור.

לאחר מכן הורה הרבי לשיר את הניגון החב"די על המילים "פדה בשלום נפשי". האדמו"ר הסביר כי "את הניגון חיברו בשעה ש'בעל התנייא' יצא מהכלא לאחר שישב במאסר בעקבות הלשנה".

כזכור בחסידות סיפרו השבוע כי יממה לפני השחרור הורה הרבי באורח נדיר לשיר את השיר 'פדה בשלום' למרות שאינו נהוג בימי החנוכה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר