הפגנות השמאל

הנשיא ריבלין על הגיליוטינה: "הסתה ברורה; מגנה ומוקיע"

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס למיצג ה'גיליוטינה' שהונף בהפגנת השמאל בת"א ואמר כי זו "הסתה ברורה, החוצה את גבולות חופש הביטוי". יו"ר הכנסת: "חציית קו אדום" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו וריבלין (צילום: פלאש 90)

הגינויים נמשכים: נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס הבוקר (ראשון) למיצג ה'גיליוטינה' שהונף אמש בהפגנת השמאל בתל אביב ואמר כי מדובר בהסתה ברורה.

לדברי הנשיא ריבלין: "לפני מספר שנים דיברו על דמוקרטיה של 'פייסבוק'. אמרו שאנשים לא מוכנים ללכת להפגנות שהם רק יושבים ומצקצקים בבית. היום אנחנו רואים מימין ומשמאל אנשים שיוצאים לרחובות מוכנים להביע את עמדותיהם. יש נכונות מתמדת של אזרחים לעזוב את המקלדת ולהביע את עמדותיהם".

על המיצג אמר ריבלין: "מיצג כמו זה שחזינו בו אמש של גיליוטינה בהפגנה בתל אביב, חוטא לכל מפגיניה ולזכות הדמוקרטית למחות. זוהי הסתה ברורה, החוצה את גבולות חופש הביטוי והמחאה ואני מגנה ומוקיע את האמירות הברורות המשתמעות מהנפת מיצג שכזה".

יו"ר הכנסת יואל (יולי) אדלשטיין אמר: "הצגת הגליוטינה בהפגנה היא חציית קו אדום ומחזה מעורר סלידה. אני מצפה לשמוע גינויים מחברי לאופוזיציה ומראשי רשויות החוק לפתוח בחקירה. אסור שהעניין יעבור על סדר היום. כפי שאמרתי בעבר ואני חוזר ומדגיש היום, מותר להפגין אסור בשום פנים ואופן להסית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר