למרות התיעוד

החלטה שערורייתית: נסגר תיק החקירה נגד "השוטרת הבועטת" לנא חליל

מח"ש החליטה לסגור את תיק החקירה נגד השוטרת לנא חליל שתועדה כשהיא בועטת במפגין מ"הפלג הירושלמי", לאחר שהתקבלה טענתה כי חסר חלק בו רואים אותה מותקפת (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (צילום: כיכר השבת)

במח"ש השלימו לאחרונה את חקירת המקרה בו תועדה שוטרת בשם לנא חליל כשהיא בועטת במפגין מ"הפלג הירושלמי", זאת למרות שהאירוע כזכור תועד.

לפי הפרסום ב'וואלה', בסיום ההליך נמצא כי לא ניתן להוכיח התנהגות פלילית מצידה של "השוטרת הבועטת".

במח"ש בחנו את הסרטון, אך לא הצליחו להגיע לסרטון מוקדם יותר שלדברי לנא פירט את נסיבות האירוע המדויקות שבמהלכו לדבריה הותקפה על ידי קבוצת חרדים.

לטענתה, "התגובה שלי הייתה ספונטנית, מתוך הגנה עצמית", בעת שחשה סכנה לחייה. במח"ש לא הצליחו לשלול טענה זאת והגיעו למסקנה, כי מאחר ולא ניתן להוכיח כוונה פלילית אין צורך להגיש כתב אישום נגד השוטרת וכאמור תיק החקירה נסגר וההחלטה הועברה בימים האחרונים למשטרה.

יודגש, כי מח"ש אף לא צירפו כל המלצה לגבי השוטרת, כך שהמשטרה לא חייבת לפתוח אפילו בהליך משמעתי נגדה.

במקביל, בית משפט השלום בירושלים הרשיע הבוקר (ראשון) את השוטרת לנא חליל שהיכתה לפני כשנה מפגין חרדי במהלך הפגנת חרדים באזור מאה שערים.

השוטרת הודתה בכתב אישום מתוקן הורשעה בעבירת תקיפה, במסגרת הסדר טיעון, ממנו הושמטה עבירת השיבוש שבה הואשמה תחילה.

באשר לעונש שיוטל עליה, הצדדים לא הגיעו להסכמה ובית המשפט יכריע בנושא בהמשך ההליך המשפטי נגדה. בכתב האישום נטען כי השוטרת "חבטה בראשו של המתלונן שלוש פעמים, אחזה בראשו והפילה אותו ארצה".

כזכור, בחודשים האחרונים, עסקני 'הפלג הישרושלמי' ו'העדה', קוראים למפגינים לתעד אלימות שוטרים בכדי להגיש נגדם תלונות במחלקה לחקירת שוטרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר