"אוהבים אותך"

מחיאות הכפיים לביטן לא פסקו - עד שהחל לחייך

עשרות חברי מרכז ליכוד שהגיעו מכל רחבי הארץ מלאו היום את חדר סיעת הליכוד, כדי להיפרד מח"כ דוד ביטן שנאלץ לעזוב את תפקידו כיו"ר הקואליציה והסיעה, בגלל החקירות • צפו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: נתניהו בפייסבוק / עטרה גרמן, סרוגים)

בישיבת סיעת הליכוד שנערכה היום (שני), נפרדו החברים מח"כ דוד ביטן שעזב את תפקידו כיו"ר הקואליציה, בשל חקירת פרשת השחיתות בראשון לציון בה הוא מעורב.

וכניסתו של מחליפו ח"כ דודי אמסלם שניהל אותה בפעם הראשונה. את החדר מלאו עשרות חברי מרכז ליכוד שהגיעו מכל רחבי הארץ, וכשראש הממשלה בנימין נתניהו לחץ את ידו של ביטן בפתח הישיבה והודה לו בחום רב, מחו הפעילים כפיים ממושכות וצעקו "אוהבים אותך ביטן".

החברים לא פסקו ממחיאות הכפיים וקריאות העידוד, עש עלה חיוך על פניו המכורכמות של הח"כ החשוד, האהוב עליהם.

ביטן ונתניהו (צילום אילוסטרציה: Yonatan Sindel/Flash90)

בתוך דבריו אמר נתניהו: "ראשית אני רוצה לברך אותך, חבר הכנסת אמסלם, על קבלת התפקיד - ולהודות שוב לחברינו דוד ביטן: תודה לך דוד".

בתוך כך, חקירתו של ביטן שנקבעה למחר נדחתה. בחקירתו אתמול, שמר ח"כ ביטן על זכות השתיקה, לאחר שלראשונה שינה טקטיקה בחקירתו הרביעית אתמול במשטרה, ושמר על זכות השתיקה, זאת לדברי פרקליטו כדי להגן על עצמו מההדלפות הפוגעניות.

ביטן חשוד במסגרת פרשה 1803 כי קידם אינטרסים בעיר ראשון לציון, הקשורים לבכיר בארגון פשיעה ממשפחת ג'רושי, תמורת סיוע בהסדרי חובותיו בשוק האפור.

כזכור, בהודעת ההתפטרות שמסר בשבוע שעבר ביטן נכתב בין היתר: "ביקשתי מראש הממשלה לשחרר אותי מתפקידי כיו"ר הקואליציה, זאת בשל העובדה שהמצב הקיים מקשה על תפקודי ואינני רוצה לפגוע בעבודתה ובתפקודה של הקואליציה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר