"אוריד לך את הראש"

פתח תקווה: שניים נעצרו לאחר שסחטו כספים באיומים

"אם אתה תדבר עוד מילה אני אוריד לך את הראש, שמעת?!", איים תושב פתח תקווה על אדם שהיה חייב כספים. המשטרה עצרה שני חשודים בסחיטה והגישה כתב אישום (אקטואליה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

לאחר חקירה מסועפת של משטרת ישראל, התגבשה תשתית ראייתית נגד שני תושבי פ"ת שסחטו באיומים תושב מרכז הארץ. החקירה נפתחה בתחילת החודש בגין חשד שהתעורר לסחיטה באיומים בשל "חוב כספי".

מחקירה ראשונית עלה כי המתלונן, תושב המרכז כבן 25, היה ערב להלוואה כספית של חברו בשוק האפור. משהתקשה החבר לעמוד בתשלומי ההלוואה בסך של כ 10,000 ₪ פנו המלווים וגובים מטעמם לאיש, בדרישה לתשלום החוב.

לאחר שלשיטתם החייבים לא עמדו בתשלומים "קנסו" החשודים את המתלונן ואת חברו, והחוב תפח לסכום כפול. עוד עלה החשד כי באחת הפגישות, תוך ניסיון המתלונן להסדיר את החוב, הותקף המתלונן בידי מספר חשודים ואויים כי אם לא ישלם את החוב ייפגע.

במהלך החקירה השיג צוות החקירה הקלטות של שיחות האיומים לכאורה, אשר נעשו בידי החשודים וגובים מטעמם, בהן אויים המתלונן. בשיחות נשמעו, בין היתר, הדברים הבאים:

"אז זהו אל תבלבל את המוח יותר מידי אל תבלבל ת'מוח אני גם מחכה לך עד שעה כזאתי וגם אתה מבלבל לי את המוח..... מה אתה רוצה שאני אבוא אליך הביתה, מה אתה רוצה שאני אתעלל בך מה אתה מחפש.... אני מתנהג כמו גבר... ואם אתה תדבר עוד מילה אני אוריד לך את הראש שמעת? אני אמרתי לך כסף מגיע לי היום!".

לאור האמור, ומחשש כי יפגע עזב המתלונן את מקום מגוריו והסתתר מפני המאיימים.

עם התפתחות החקירה נעצרו לפני כשבועיים שני החשודים, תושבי פתח תקווה בני 22 ו-24, ומעצרם הוארך מעת לעת.

היום עם סיום מלאכת איסוף הראיות לכאורה, הוגש כנגד החשודים כתב אישום בחשד לסחיטה באיומים ובקשה למעצר עד תם ההליכים נגדם.

הסיפור אמור לשמש כתמרור אזהרה לאלו המתפתים לקבל הלוואות "קלות" שמתפרסמות מידי פעם בעיתונים או באמצעות הודעות SMS.מדובר בהלוואות שהדרך בינן לבין הסתבכות עם גורמים פליליים קצרה מאד ויש להימנע מכך בכל מצב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר