האסון בבית המטפלת

קנאי בית שמש תכננו להפגין בבית החולים - אך גופת הפעוטה שוחררה ללא נתיחה

עשרות חרדים קנאים חששו כי תנותח גופתה של הפעוטה שנמצאה היום ללא הכרה בביתה של מטפלת בבית שמש, ככל הנראה כתוצאה מנפילה מגובה - אך לבסוף הושג הסדר (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Matanya Tausig/Flash90)

מהרגע שנקבע היום (שני) מותה של הפעוטה שרה רובין בת שבעת החודשים מבית שמש, בבית המטפלת שלה, החלה תסיסה בקרב קנאים בעיר.

החשש שמיד עלה אצלם, הוא שבכוונת המשטרה לנתח את גופת הפעוטה, זאת בשל החשד לפלילים לאחר שהגופה הקטנה נמצאה על הרצפה לצד העריסה ההפוכה.

מה שחיזק את חשש הקנאים, היא העובדה כי המשטרה עצרה לחקירה את המטפלת, בחשד לרשלנות מצידה. לצורך חקירה זו, כך נדמה היה, תדרוש המשטרה לנתח את הגופה.

בשל כך, ולמרות שהמשפחה החסידית של הפעוטה לא משתייכת לחוגי הקנאים, תכננו עשרות מהם להגיע ולהפגין מול שערי בית החולים הדסה עין כרם, לשם הובהלה תחילה הפעוטה תוך מאמצי ההחייאה שכשלו.

המתיחות גברה, בעקבות סירובה של המשטרה לשחרר את גופת הפעוטה, עד לסיום החקירה, כשבמקביל, חקירה זו התעכבה עד להגעת עורך דין שייצג את המטפלת הנחקרת.

בשלב זה התערב ארגון זק"א, באמצעות המחלקה המשפטית שלו, ואנשיו סיכמו עם גורמי המשטרה על בדיקת סיטי בלבד שתיערך בין כתלי בית החולים.

מדוברות זק"א נמסר, "לאחר הבדיקה קיבלנו ויתור נתיחה - והתינוקת שוחררה בדרכה לקבורה".

לעיר בית שמש, אסון פטירת הפעוטה היום זהו המקרה השלישי בתוך כשבוע של פטירת ילדים בה מעורבת נפילה: ביום ראשון שעבר נהרג הילד ישראל מרגליות בן ה-4 כשנפל מחלון ביתו בקומה הרביעית ברחוב בן איש חי בעיר, בזמן הדלקת נרות חנוכה; ביום רביעי נהרג תינוק בן 6 שבועות באולם אירועים בעיר, לאחר ששולחן נפל ופגע בראשו בעת ששכב בעגלתו במהלך ערב נשים שנערך במקום - והיום כאמור נראה שהפעוטה נפטרה כשנפלה מעגלת הילדים שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר