על חלל

רוסיה מתכננת הקמת בית מלון חדש מחוץ לאטמוספירה

חמישה כוכבים? קטן עליהם. על פי התכנון הרוסי, בתוך מספר שנים תוכלו לארוז תיק ולשגר את עצמכם למלון החדש שיבנה מחוץ לאטמוספירה. למי זה מתאים? לאנשים שלא טסים בשביל קניות, אה, ולאנשים שיש להם עשרות מיליונים בצד (תיירות בעולם, או מחוץ לעולם)

תחנת חלל אילוסרציה (צילום: שאטרסטוק)

סוכנות החלל הרוסית הודיעה כי היא מתכננת להקים בית מלון ברמת 5 כוכבים במיקום קצת מפתיע. על פי התכנון ימוקם המלון החדש על גביה של תחנת החלל הבינלאומית.

על פי הידיעה הרוסקוסמוס בוחנת כרגע תוכניות לבניית המלון כשהמטרה היא בסופו של דבר להוביל לפתיחתו כבר בשנת 2022. אמנם בתור התחלה יכלול המלון המדובר סוויטה אחת בלבד בה יהיו ארבעה תאי שינה וכמובן - ארבע חלונות אישיים דרכם ניתן יהיה לצפות בכוכבים הקרובים ובכדור הארץ מלמעלה

בניית המלון החלומי הזה נועדה בעיקר לקדם את תיירות החלל ולהטיס אל מחוץ לאטמוספרה אנשים שאינם אסטרונאוטים אבל כן מיליונרים. כמו שאתם בטח מבינים חופשה בין כוכבים לא תתאפשר לכל אשר חפץ והמחיר לאדם צפוי לעמוד על כ-40 מיליון דולר לשהות של בין שבוע לשבועיים. במידה ותתחברו לרעיון ותרצו לנפוש רחוק מכדור האקץ לתקופה של חודש תצטרכו להיפרד מכ-15 מיליון דולרים נוספים.

על פי הידיעה תכלול הסוויטה חלל מרכזי שישמש מעין סלון ובו חלון בגודל 16 אינץ' לצפייה משותפת בנוף המרהיב. בנוסף יוקמו שתי תחנות ייעודיות לרפואה והיגיינה. על פי ההצעה הנוכחית, הסוויטה תציע גם מתקני כושר לתיירים ואפילו רשת וויי-פיי זמינה. וכמובן סיורים במרחבים האינסופיים שמציע החלל.

עלות ההשקעה בבניית הסוויטה תעמוד על 5-3.5 מיליארד דולר. משקלו המתוכנן של המבנה הוא כ-20 טונות, והמרחב הפנימי שלו, שיאכלס כאמור ארבעה תיירים, יתפרס על פני 92 מטרים רבועים. מקורות המימון, לפי הרוסקוסמוס, יהיו גורמים פרטיים בתעשייה וגורמים ציבוריים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר