צפו בביצוע

קשרו את הכספת וגררו אותה ברכב • תיעוד

3 שודדים גנבו כספת מחנות נוחות בתחנת דלק ליד ראש פינה. השודדים קשרו את הכספת בשלשלת ברזל ועקרו אותה ממקומה על ידי קשירתה לרכב. החקירה בעיצומה (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הכספת אחרי שנעקרה (צילום: מצלמות האבטחה)

שלושה רעולי פנים שדדו לפנות בוקר (יום ב') כספת מחנות הנוחות בתחנת הדלק סונול הסמוכה לראש פינה לאחר שאיימו על המוכר בסכין. המשטרה פתחה בחקירה ובודקת אם החשודים, ששדדו את המקום לעיני מצלמות האבטחה בתחנה ובחנות, פעלו במקרים דומים באזור בעבר.

על פי הדיווח ב-ynet, השוד אירע בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר בתחנה שנמצאת על כביש 90, דרומית לכניסה למושבה. מהתיעוד במצלמות האבטחה נראה הרכב שבו הגיעו השלושה כשהוא נכנס לתחנה, ושניים מהחשודים יורדים ממנו. האחד, חמוש בסכין, מנופף בו לעבר המוכר ונכנס לחנות הנוחות. השני, באמצעות פטיש, שובר בשלב זה את המחיצה הנמצאת מתחת לחלון השירות ליד הקופות.

מחקירת המשטרה עולה כי השודד החמוש בסכין שנכנס לחנות איים על המוכר וכלא אותו בחדר צדדי, בעוד הוא וחבריו גונבים את הכספת. החשודים הוציאו מהרכב שרשרת ברזל וקשרו באמצעותה את הכספת שנמצאת מתחת לקופות. לאחר כמה ניסיונות לעקור אותה מהמקום באמצעות הרכב, אכן יצאה הכספת ממקומה – והחשודים אספו אותה ועזבו את המקום.

המוכר, שלא נפגע באירוע, הזעיק את המשטרה שפתחה בסריקות אחר החשודים ובחקירה. במשטרה מאשרים כי בשנים האחרונות היו כמה מעשי שוד בעלי מאפיינים דומים, והם בודקים אם יש קשר בין המקרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר