מבקש גיבוי רבני?

לאחר ההפגנה: נתניהו זימן רבנים דתיים ל"פגישה דחופה"

לשכת ראש הממשלה זימנה בהתראה של יום רבנים בכירים בציונות הדתית, בעיקר מיהודה ושומרון - ל"פגישה דחופה". הטיימינג: יומיים בלבד לאחר הפגנת אנשי ימין "בעד שלטון החוק" (חדשות, ארץ)

נתניהו. ארכיון (צילום: Hadas Parush/FLASH90)

לשכת ראש הממשלה זימנה היום (שני) רבנים בכירים בציונות הדתית, בעיקר דמויות מוכרות מיהודה ושומרון, לפגישה דחופה - כך דווח הערב בחדשות 2.

הפגישה, שתתקיים מחר (שלישי) בלשכת נתניהו בירושלים, מגיעה לאחר ההפגנה שערכו אנשי ימין במוצאי השבת האחרונה בירושלים, כחלק מההפגנות הנערכות בשבועות האחרונים נגד השחיתות ובעד שלטון החוק.

על פי הדיווח, לרבנים לא נמסר מה יהיה תוכן הפגישה, אולם גורמים המעורבים בתיאום הפגישה אמרו כי נתניהו מעוניין לבקש מהרבנים להתייצב מאחוריו על רקע הביקורת נגדו, כמו גם לקראת המלצות המשטרה.

גורם בלשכת נתניהו אמר בתגובה לחדשות 2 כי מדובר ב"פגישה תקופתית", אולם לא הסביר מדוע הלשכה החליטה לזמן בהתראה של יום שורה ארוכה של רבנים לפגישה עם ראש הממשלה.

כזכור, במהלך 'הפגנת הימין' בירושלים, אותה ארגן ד"ר יועז הנדל, נאם שר הביטחון לשעבר משה בוגי יעלון ואמר: "כאשר נלחמנו, נפצענו ואיבדנו חיילים, בני משפחה, לא שאלנו, וגם אויבינו לא שאלו אם אנחנו ימין, שמאל או מאיזו עדה אנחנו. אחדות כזו דרושה לא רק בצה"ל ולא רק במלחמה, אך לצערנו אינטרס פוליטי לזמן קצר הביא לפילוג".

"מנהיגות צריכה לאחד ולא לפלג. איך פוליטיקאים הופכים את טוהר המידות לנושא של ימין או שמאל? צריך לדרוש ממנהיגנו דוגמה אישית. מנסיוני דוגמה אישית היא תנאי לאמון זה ואני מזהיר שכשאמון זה מתערער, הביטחון המדיני מתערער".

יעלון הוסיף: "כבר שאלו אותי יותר מפעם מה מדיר שינה מעייני וציפו שאגיד "הפצצה האיראנית", ואני עניתי "השחיתות" שמכרסמת בחברה, פוגעת בשוויון ההזדמנויות. על חשבון הבריאות", הוסיף יעלון. "השחיתות גורמת לתחושת אי צדק אצל האזרח. זו סכנה גדולה יותר מהאיום האיראני, חיזבאללה, חמאס או דעאש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר