סערה בימין

עיתוי מחשיד: מה עשה הרמטכ"ל איזנקוט בביתו של אהוד ברק

יממה לפני שברק הזהיר מפני סירוב פקודה של בכירי מערכת הביטחון למדיניותו של נתניהו, הגיע הרמטכ"ל לפגישה ממושכת בביתו של ברק בקומה ה-23 במגדל בת"א. שר הביטחון מסרב להתייחס לשאלה אם עודכן על פגישה זו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ח' בטבת תשע"ח | 26.12.17
איזנקוט וברק. ארכיון (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

יממה לפני שאהוד ברק הזהיר כי הממשלה "הכי ימנית שהייתה בארץ" תגרום להתקוממות אזרחית ולסירובי פקודה גם בצה"ל, מרד בפועל נגד הממשלה הנבחרת, הגיע הרמטכ"ל גדי איזנקוט לביתו ונועד עמו לפגישה ממושכת.

לפי חשיפת העיתונאי עמית סגל ב'חברת החדשות', ביום רביעי האחרון טיפס רב אלוף איזנקוט לקומה ה-23 במגדל אסותא שבתל אביב, שם מתגורר ראש הממשלה והרמטכ"ל לשעבר ברק, כדי לשוחח עמו ב"ענייני ביטחון". לא ידוע האם נושא החשש מסירוב פקודה עלה במהלך שיחה זו.

העיתוי הצמוד לנאום האזהרה של ברק מביך כעת את הרמטכ"ל, כשאנשי תקשורת בימין כבר מביעים את זעמם על פגישה זו, שנחשדת על ידם כתיאום עמדות או משהו בדומה בין רמטכ"ל מכהן לבין דמות פוליטית, שמיד לאחריה התריע מפני סירוב פקודה של בכירי צה"ל נגד מדיניות ממשלת נתניהו.

דברי ברק ב"פסטיבל הבננה" בשבוע שעבר (צילום: ynet)

מלשכת שר הביטחון הגיעה לאחר פרסום הידיעה, המשפט המעניין הבא: "מסרבים להתייחס לשאלה אם פגישת ברק-איזנקוט תואמה עם השר ואם הוא תומך או מתנגד לה".

דובר צה"ל, בתגובה, הגדיר את הפגישה כ"חלק מפגישות עיתיות (תקופתיות) של הרמטכ"ל מאז כניסתו לתפקיד עם רמטכ"לים ובכירים במילואים במגוון נושאי צבא וביטחון".

ברק הגיב בטוויטר לסערה: "הדברים שאמרתי בשבוע שעבר, אמרתי בשנתיים האחרונות לפחות חצי תריסר פעמים. גם בהרצליה ב-2016. אין לכך שום קשר לפגישה השגרתית עם הרמטכ"ל שעסקה בענייני בטחון בלבד. אין לפגישה שום קשר לביקורתי על ממשלת נתניהו המדרדרת אותנו תהומה, אותה אני חוזר ומשמיע בפומבי, כי זו האמת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר