למביני עניין ואניני טעם:

שמחות ואירועים עושים ברוזה הירושלמית

מתכננים לערוך אירוע או שמחה בקרוב באווירה שקטה ונעימה ובטעם ייחודי? מסעדת רוזה בעמק רפאים בירושלים, היא המענה המושלם החדש בשבילכם: מסעדה איכותית, בעיצוב נקי ואלגנטי, מנות ייחודיות ואירוח שקט ואישי. ברוזה תמצאו תפריט אירועים חורפי, מיוחד ומגוון עם מבחר מנות עשירות וטעימות במיוחד שישאירו אתכם עם טעם של עוד (אוכל, שיווקי)

רוזה הירושלמית. (צילום: יחצ)

מסעדת רוזה מציעה בשורה חדשה של חוויית בשרים המשתלבת באקלים הירושלמי, ומספקת הרגשה קוסמופוליטית ובריחה משאון היום יום אל תפריט אקלקטי במרכזו של רחוב עמק רפאים - הרחוב עם הכי הרבה ניחוח חו"ל בירושלים.

באירוע במסעדת רוזה, המעוצבת בסגנון קלאסי עם שילובים עכשוויים, עם אווירה אינטימית ואירוח ברמה אירופאית. תיהנו מכמה שעות של תענוג גסטרונמי ירושלמי שורשי. מבנה המסעדה.

ברוזה תוכלו לערוך כל אירוע ברמה גבוהה או שמחה משפחתית כשבע ברכות, בר ובת ומצווה, בריתות וכדומה בחדר VIP או במתחם אירועים של עד 120 איש. תפריט האירועים כולל גם תפריט יינות עשיר, המשתלב מצוין עם המנות השונות. את החוויה של מסעדת רוזה משלימה האווירה המחבקת, ותפריט הקינוחים מעורר התיאבון עם קרמל טופו בננות ושאר קינוחים מטריפים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר