אילן שוחט נגד חבר המועצה החרדי: "מרגיש נגעל"

אליעזר לזר, חבר מועצה חרדי בצפת שהודיע כי יתמודד לראשות העיר, פרסם את מספר הטלפון שלו לסיוע בקבלת הנחות בתשלום הארנונה. ראש העיר פחות אהב את ה"סיבוב" שלדבריו לזר ניסה לבצע, ותקף אותו בפייסבוק (מקומי)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילן שוחט. ארכיון (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חבר מועצת העיר צפת אליעזר לזר פרסם הודעה מוקלטת עם מספר הטלפון האישי שלו, והציע את עזרתו בהנחות בארנונה. בתגובה, תקף אותו ראש העיר אילן שוחט בפייסבוק: "קיבלתם טלפון עם שיחה מוקלטת מחבר מועצה בנושא ארנונה? תושבי צפת לא טיפשים ובטח לא גדלו על העצים". שוחט מציין בפוסט כי "הוא מרגיש נגעל".

"אתמול בישיבת מועצה, הוחלט בהוראת משרד הפנים להאריך את מבצע מחיקת הארנונה המתקיים ברשויות המקומיות בכל הארץ וצפת ביניהן. חבר המועצה לזר שמנסה לגנוב את הדעת ומשתייך למיעוט קיצוני ניסה לזכות בקרדיט הנחות הארנונה כאילו הוא זה שאחראי עליהן ויצא בהקלטה טלפונית לכל תושבי העיר", כותב שוחט.

"אז לידיעתכם אכן מבצע הנחות ארנונה הוארך פה אחד במועצה. לא אנחנו ולא שום חבר מועצה אחר אחראי להן, זה פשוט הנחיה ממשרד הפנים. אגב, זה חבר המועצה שרוצה להיות ראש עיר. ככה הוא בוחר להתייחס אליכם וככה הוא רוצה את קולכם", כותב שוחט.

(מתוך פייסבוק)

שוחט מוסיף כי "אני מברך ומכבד כל מועמד אך מצפה לרמה יותר עניינית, יותר מקצועית ולא הטעיה וזלזול בתושבים. לשמחתי אתם לא טיפשים ולא חלולים. אנחנו פה לעדכן אתכם באמת ורק באמת וכל פעם שינסו לעבוד עליכם נחשוף את פרצופם".

הרקע למתקפה הוא הודעה מוקלטת שנשלחה הבוקר לתושבי צפת, לקראת סיום מבצע ההנחות לארנונה, בה מציע אליעזר לזר, שהודיע לאחרונה כי יתמודד לראשות העיר, את עזרתו בבדיקת הזכאות של התושבים להנחות ואף השאיר את מספרו האישי לפניות הציבור.

בסביבתו של לזר אומרים כי "אנו שמחים שהפעילות למען התושבים מעוררת לחץ אצל ראש העיר המכהן - 684 הפניות שהתקבלו היום בלשכתו של לזר מתושבי העיר, מדברים בעד עצמם. נקיים גם מחר קבלת קהל לתושבים ונעמוד לרשות הציבור המבקשים הנחות בארנונה ונטפל בכל פנייה. כמו תמיד, לא נתייחס לפוסטים של שנאה ברשת - ונמשיך לפעול חילונים וחרדים כאחד למען צפת טובה יותר, נקייה יותר, מצליחה יותר ומשגשגת יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר