נוגע ומרגש

אמו של גיל-עד שער מחפשת ילדים שנקראו על שמו

לקראת ט"ו בשבט מחפשת אמו של אחד משלושת הנערים החטופים, בת גלים שער, ילדים שנקראו על שמו של גיל-עד. "אנחנו רוצים להכיר ולהיות בקשר עם כולם" (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
גיל-עד שער הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

שלוש שנים וחצי לאחר החטיפה והרצח המחריד של שלושת הנערים נפתלי פרנקל, אייל יפרח וגיל־עד שער הי"ד, מארגנת משפחתו של שער בט"ו בשבט הקרוב מפגש של הילדים שנקראו על שמו.

"מאז החטיפה והרצח נחשפנו לכמה הורים שסיפרו שקראו לילד שלהם על שמו, ואנחנו רוצים להכיר ולהיות בקשר עם כולם", מספרת בת גלים שער, אמו של גיל-עד ל'ידיעות אחרונות'. "חיפשנו רעיון שינציח אותו ואת העשייה שהרגשנו בכל ימי החיפושים, והרעיון של מפגש הילדים נותן איזושהי המשכיות לחיים של גיל־עד שנגדעו באמצע. היה חשוב לנו לקיים את האירוע דווקא בט"ו בשבט בגלל החיבור לנטיעות ולצמיחה".

אחד השירים המרגשים שהוקלט לזכר הנערים

במשפחת שער מקווים להגיע לכמה שיותר ילדים הקרואים על שמו לקראת האירוע שמתוכנן להתקיים ביום שישי, 2 בפברואר, בגוש עציון - ובמהלכו ייחנך שביל הליכה על שמם של שלושת הנערים.

בין אלה שיגיעו למפגש המרגש יהיו גם בני הזוג שגיא ואלינור בן־לישה מטירת הכרמל. "גלעד שלנו נולד בינואר 2015, כמה חודשים אחרי החטיפה והרצח", מספר שגיא. "עוד כשאישתי הייתה בהיריון ראינו את ההתגייסות העצומה של עם ישראל בימי החיפושים, ואמרנו שלילד שלנו יקראו גלעד".

בעבר כבר נעשו יוזמות רבות להנצחת זכרם של הנערים, ביניהן קבוצת פייסבוק בת אלפי משתתפים - 'המטבח של גיל-עד' בה מכינים אנשים מכל העולם דברי מאכל ומחלקים אותם בחינם כדי להגביר אהבת חינם לזכרו של גיל-עד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר