קול גלי צה"ל מירושלים?

אולפני גל"צ ימוקמו במתחם רשות השידור

ראש עיריית ירושלים הציע, וכך כנראה יקרה: אולפני התחנה הצבאית יעברו לירושלים, וימוקמו במתחם בו היו מבני רשות השידור בבירה (ברנז'ה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: /Flash90)

בעקבות ההחלטה להעביר את אולפני רדיו גלי צה"ל מיפו לירושלים, הבוקר (רביעי) מסתמן כי הם יוקמו במתחם של רשות השידור ברחוב הלני המלכה בירושלים.

על פי הפרסום ב'חדשות 2 אונליין', הכוונה היא לבצע התאמות הנדרשות במהלך החודשים הבאים, ואז להעביר את אולפני התחנה לבירת ישראל.

בישיבת דירקטוריון הרשות לפיתוח ירושלים שהתקיימה הבוקר הציג מנכ"ל הרשות את התכנית החדשה, אותה הוביל ראש עיריית ירושלים ניר ברקת.

ליברמן וברקת מחפשים מקום בירושלים לאולפני גל"צ (צילום ארכיון: דוברות עיריית ירושלים)

תכנית זו היא ככל הנראה הגלגול האחרון שעוברת ההחלטה על העתקת משכן התחנה ביפו, שתחילה דובר שתיבנה בעיר לוד. בכך גם נגנזת סופית כוונתו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, שמשרדו הוא האחראי על התחנה הצבאית, להעביר את האולפנים למתחם מוזיאון אסירי המחתרות בירושלים. כוונה זו הובילה למחאה ציבורית כנגד פגיעה במבנה ההיסטורי.

מלשכת שר הביטחון נמסר בתגובה לידיעה כפי שפורסמה ב'חדשות 2': "בהנחיית שר הביטחון אביגדור ליברמן נבחנת האפשרות להעברת תחנת גלי צה"ל למתחם הלני המלכה בירושלים. עם השלמת הבחינה יפרסם שר הביטחון את החלטתו בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר