לאחר שישים שנה

שני חברי הילדות הטובים גילו שהם... אחים

שני חברי ילדות גילו להפתעתם באמצעות בדיקות DNA כי הם בעצם אחים מאמא. החברים המופתעים סיפרו לבני משפחותיהם על הגילוי המפתיע במסיבה מרגשת (מעניין)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
שני האחים ה"חדשים" (צילום מסך)

שני גברים מהוואי שגדלו ביחד ומחשיבים את עצמם חברים הכי טובים כבר 60 שנה גילו לאחרונה להפתעתם הרבה שהם בעצם אחים מאם – וחשפו את הבשורה המפתיעה, המוזרה והמשמחת למשפחותיהם.

וולטר מקפרלן ואלן רובינסון נולדו בהפרש של 15 חודשים זה מזה בהוואי. הם נפגשו לפני שישה עשורים כשהיו בכיתה ו' ושיחקו יחד בחוג פוטבול בבית הספר היסודי שבו למדו בהונולולו.

מקפרלן מעולם לא הכיר את אביו, ורובינסון נשלח לאחר לידתו לאימוץ. כל אחד בנפרד בילה שנים בניסיון למצוא תשובות על זהותו האמיתית ועל משפחתו. מקפרלן פנה לארגונים החוקרים היסטוריה משפחתית ולאתרים שמבצעים בדיקות DNA לאחר חיפושים באינטרנט וברשתות החברתיות שלא הניב דבר, כך לפי רשת החדשות KHON-TV בהונולולו.

"בשלב הזה התחלנו לנבור בכל התוצאות שהוא התחיל לקבל", סיפרה לסוכנות הידיעות AP בתו של מקפרלן, סינדי מקפרלן-פלורס. אחת התוצאות הייתה מעניינת במיוחד – של אדם עם אותו כרומוזום X – בשם Robi737. כשרובינסון היה בעברו טייס של חברת התעופה 'אלוהה איירליינס', הוא הטיס מטוסי בואינג 737 והכינוי שלו היה רובי, סיפרה מקפרלן-פלורס.

וכך בעצם התברר שרובינסון השתמש גם הוא באותו אתר להתאמת DNA כדי לנסות ולפתור בעצמו את התעלומה שאופפת סביב עברו והמוצא שלו. כך בעצם גילו החברים הכי טובים כי יש להם את אותה אימא ביולוגית.

"זה היה שוק", סיפר מקפרלן. על הקשר המשפחתי המפתיע הם סיפרו לחברים ולמשפחה במהלך מסיבה מיוחדת שערכו לפני כמה ימים. "זו הייתה חוויה שפשוט היממה אותנו, אנחנו עדיין המומים", אמר רובינסון. "אני לא יודע כמה זמן ייקח לי להתגבר על התחושה הזו".

באופן מעניין, לשניים היו עוד מבעוד מועד, בטרם ידעו על היותם אחים, תוכניות לטייל וליהנות יחד מיציאתם לגמלאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר