דיווח מפתיע

שרת המשפטים איילת שקד בעד... שרה נתניהו

שקד, שיחסיה איילת עם רעייתו של ראש הממשלה מוכרים כגרועים במיוחד, הורתה למשרדה לטפל ברצינות בתלונה שהוגשה נגד הסכם שמיטיב עם מי שתבע את נתניהו (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
שקד ונתניהו (צילום: חדשות 2)

שרת המשפטים איילת שקד (הבית היהודי) ביקשה היום מגורמים במשרדה לבדוק את ההסכם שחתמה פרקליטות המדינה עם מני נפתלי על אי הפללה עצמית בפרשת מעונות ראש הממשלה.

על פי הפרסום ברשת ב', במקביל שקד אף יידעה בעניין זה את נציב הביקורת על מערך התביעה כדי שיפקח עין בנושא.

כזכור, את פרשת המעונות, בה כבר החליט היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום נגד שרה נתניהו, החל מני נפתלי, מנהל מעון רוה"מ לשעבר, שהגיש תביעה בה טען כי שרה נתניהו הזמינה אוכל ושפים לאירועים משפחתיים ופרטיים על חשבון מעון ראש הממשלה.

את המעשים לדברי נפתלי היא ביצעה, תוך מילוי דו"חות שקריים, עליהם הוא הודה כי חתם - ובשל כך חתמה איתו הפרקליטות על הסכם אי-הפללה עצמית.

מני נפתלי בבית המשפט, אתמול (צילום: עידו ארז וטל שמעוני, ynet)

רק אתמול, חזר נפתלי ואמר בבית המשפט כי זייף בעצמו חשבוניות של מסעדת יוקרה, תחת לחצים שהפעילה עליו שרה נתניהו.

יצויין, כי היחסים בין שקד לרעייתו של ראש הממשלה מוכרים במערכת הפוליטית כגרועים ביותר. עוד מאז פוטרה שקד לפני כ-10 שנים מכוורת יועציו של ראש האופוזיציה דאז בנימין נתניהו - פיטורים שיוחסו למעורבותה של נתניהו.

בשל כך, התגייסותה כעת, כאמור, של שקד לטיפול בתלונה שהוגשה על ידי "התנועה למשילות" נגד נפתלי - ובמשתמע בעד שרה נתניהו - אינה מובנת מאליה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר