"ה' יברך אתכם"

כך הגיח הערבי וחטף מאישה את תיקה. צפו

אישה שתיקה ורכושה נגנבו ממנה בידי תושב מזרח ירושלים, התרגשה לקבל אותם בחזרה מידי השוטרים - לאחר שאלו הצליחו לאתר את הגנב הערבי ולהאשים אותו בבימ"ש (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מעשה הגניבה (צילומים: דוברות המשטרה)

"תודה לכם השוטרים, השם יברך אתכם על כל מה שעשיתם ודאגתם להחזיר לי את הארנק והפלאפון שלי", אמרה אמש (שלישי) לשוטרי משטרת ירושלים אישה שרכושה הגנוב הושב לה על ידם.

לפני כשבוע, התקבל במוקד המשטרה דיווח מאישה לפיו חשוד שהגיח מאחוריה, חטף מידיה את ארנקה ובו כסף מזומן ומכשירה הנייד בסמוך לסינמטק בירושלים ונמלט מהמקום לכיוון מזרח י-ם.

השוטרים שקיבלו את הדיווח פתחו מיד בביצוע פעולות חקירה ראשוניות במקביל לסריקות בשטח לאיתור החשוד. החוקרים השתמשו באמצעים טכנולוגיים מתקדמים בשילוב עבודת מודיעין מאומצת, איתרו אותו תוך זמן קצר ועצרו אותו בביתו, כמו כן אותרו גם ארנקה של האישה ומכשירה הנייד.

החשו, בשנות ה-20 לחייו ממזרח ירושלים, הובא לחקירה בתחנת עוז בחשד לחטיפת התיק וגניבה, במהלכה נקשר למיוחס לו, וביום שני האחרון הוגש נגדו כתב אישום בגין גניבה בנסיבות שוד, בפני בית המשפט שהאריך מעצרו

אמש כאמור זומנה האישה לתחנת המשטרה, שם השיבו לה השוטרים את ארנקה ומכשירה הנייד. היא הייתה מאושרת והודתה לשוטרים.

הנגנבת - והשוטרים

מדוברות המשטרה נמסר: "איתור החשוד תוך זמן קצר והגשת כתב האישום תוך ימים ספורים הנם פועל יוצא של חקירה מקצועית ונחושה של חוקרי המשטרה תוך חתירה לחקר האמת. משטרת ישראל ממשיכה כל העת להגיב בנחישות בכל אירוע המתקבל במשטרה הן בדיווח והן בתלונה, וזאת במטרה להגיע אל החשודים ולהשיב הרכוש לידם של האזרחים הנורמטיביים שומרי החוק כחלק משמירה על ביטחונם ורכושם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר