3 ילדים - בתוך שבוע

לאחר פטירת הילדים: כינוס חיזוק לנשים בבית שמש

לאחר שורת אסונות מחרידים שפקדו בתוך ימים ספורים את העיר בית שמש, בפטירתם הפתאומית של שלושה ילדים רכים, תיערך הערב עצרת חיזוק והתעוררות לנשים בעיר (חדשות)

האולם שבו אירע האסון (צילום: עמית שאבי, ynet)

שורת אסונות מחרידים פקדו בתוך ימים ספורים את העיר בית שמש, בפטירתם הפתאומית של שלושה ילדים רכים, לא עלינו.

המקרה הראשון אירע בחנוכה, אז ילד חרדי כבן 4 נפל מחלון ביתו בקומה הרביעית לחצר של דירת גן בבניין, ונהרג במקום. כעבור יומיים, פעוט חרדי כבן 5 שבועות בלבד, נפטר לאחר ששולחן נפל עליו במהלך כינוס נשים באולם שמחות.

האסון השלישי התרחש לפני יומיים כאשר פעוטה חרדית כבת שבעה חודשים הושכבה לישון אצל המטפלת ומסיבה שאינה ברורה התהפכה עם העריסה, נפלה על הרצפה ונפטרה.

בעקבות האסונות המחרידים הללו ייערך הערב (רביעי), ערב צום עשרה בטבת, עצרת חיזוק והתעוררות (בשפת האידיש) לנשים, באולמי 'פארהאנד', בשעה 20:30.

(צילום: המייל האדום)

תחת הכותרת: "אבינו מלכנו חמול עלינו ועל עוללנו וטפנו", נכתב במודעה כי "לנוכח המאורעות הנוראות ומחרידי הלבבות שפקדו את עירינו בשבוע האחרון כאשר שלושה עוללים רכים נלקחו מאיתנו בנסיבות טראגיות ומזעזעות כל לב, ה"י, אשר מציאות נוראה זו משוועת אלינו ותובעת מאתנו בעזו ותעצומות לחפש בבדקי בתינו ולעשות את חשבון נפשנו כדי לדעת בשל מה הרעה הזאת לנוף ומה חרי האף הגדול הזה".

בעצרת יישא דברים הגאון רבי מרדכי גלבר, נכדו של מרן הגר"ש וואזנר זצ"ל, שינאם מאחורי מחיצה. כמו כן תשא דברים הרבנית ר. רוטנברג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר