פרסום ראשון

יענקי ביכלר מסיים את תפקידו בלשכת השר אריה דרעי

לאחר למעלה משנה בה שימש כדוברו החרדי של יו"ר ש"ס אריה דרעי, יענקי ביכלר הודיע לאחרונה לשר כי בכוונתו לסיים את תפקידו בלשכה בכדי להתפנות לבחירות לרשויות (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ויענקי ביכלר (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: יעקב (יענקי) ביכלר, מי ששימש כדוברו החרדי של יו"ר ש"ס ושר הפנים אריה דרעי מסיים את תפקידו בלשכה, כך נודע ל"כיכר השבת".

לפני כשנה וחודש קרא דרעי לביכלר לשמש כיועצו בתקשורת החרדית, זאת לצידו של הדובר ברק סרי שנותר אחראי על כל המערך התקשורתי בלשכת השר.

ל"כיכר השבת" נודע כי לאחרונה התקיימה פגישה בין דרעי לביכלר, בה הודיע האחרון כי הוא מבקש לסיים את תפקידו בשל רצונו לעבוד עם כלל המפלגות במהלך השנה הקרובה, בבחירות לרשויות המקומיות.

בימים הקרובים יחליט השר דרעי האם הוא מתכוון להביא דובר חרדי חדש במקומו של ביכלר או שמא להפקיד בידיו של סרי גם את התקשורת החרדית, כפי שהיה בתחילה.

יענקי ביכלר מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "הייתי עם השר דרעי ואשאר עם השר דרעי. כשם שעבדתי לצדו בבחירות לכנסת ב-2015 וכשם שעשיתי זאת בשנה האחרונה, אמשיך לעמוד לימינו ולסייע לו בכל הנדרש.

"לקראת הבחירות ברשויות המקומיות בו אני צפוי לייצג אישים וסיעות, אני בודק את כל האפשרויות על מנת להעניק משירותי בצורה המקצועית והנכונה להיעשות. אציין כי טרם התקבלו החלטות כלשהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר