משחק מסוכן

פצוע קשה: ילד שיחק על גג מבנה נטוש ונפל ממנו

חבורת ילדים שיחקה במבנה נטוש בפתח תקווה, ונלכדה במקום. רובם חולצו בשלום, אך אחד מהם נפל מהגג, נחבל בראשו ופונה במצב קשה לבית החולים כשהוא מורדם (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילומים: דוברות הצלה פתח תקווה)

ילד בן 12 נפל הערב (חמישי) מגובה של כ-7 מטרים, מגג מבנה נטוש ברחוב פיינשטיין בפתח תקווה, סמוך לבית העלמין סגולה, ונפצע קשה.

צוותי כיבוי שהוזעקו למקום פרצו את דלת המבנה ואפשרו גישה לכונני מד"א-הצלה פתח תקווה, שהעניקו טיפול רפואי לילד ופינו אותו לבית החולים שניידר במצב קשה, כשהוא מורדם וסובל מחבלות גפיים וראש.

קצין הכיבוי, להב רועי סוויסה, תיאר: "עם הגעת הצוותים למקום, דווחנו שבתוך המבנה ישנם 4 ילדים שאחד מהם פצוע. מיד ניסרנו את מנעול בית העסק הנטוש וחילצנו את הילדים כאשר אחד הילדים טופל על ידי מד"א".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, יחזקאל פרקש, הוסיף: "כשהגענו למקום שמענו את שלושת הנערים בתוך המבנה, סיפרו לנו שהם שיחקו על הגג ואחד מהם נפל פנימה כשהגג נשבר. בסיוע לוחמי האש שפרצו את המבנה נכנסנו פנימה, הענקנו טיפול רפואי לנער ששכב על הריצפה כשהוא סובל מחבלות בגפיים ופינינו אותו במצב בינוני ויציב לבית החולים. 2 הנערים הנוספים שהיו במקום נבדקו בשטח ולא נזקקו לפינוי לבי"ח".

הטיפול בילד הפצוע

מדוברות כבאות והצלה נמסר, כי התקבלה הודעה במוקד המבצעים של תחנה אזורית פתח תקוה על ילדים לכודים בתוך עסק ברחוב חיה פיינשטיין בעיר. "לוחמי האש שהופיעו במקום זיהו מבנה מסחרי נטוש ש-4 ילדים כבני 13 נעולים בתוכו ללא יכולת לצאת. הם ניסרו מיד את המנעול ופרצו למבנה".

"מדובר ב-6 ילדים ששיחקו על גג המבנה, 3 ילדים ירדו לתוך המבנה הנעול וילד שלישי נפל מגג המבנה ונפצע. הילד מקבל טיפול רפואי ויתר הילדים חולצו בשלום".

דוברות מד"א: נער כבן 12 שנפל מגג מבנה ונלכד בתוך מבנה נטוש סמוך לרחוב חיה פיינשטיין בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים לו טיפול רפואי ומפנים אותו לבי"ח בילינסון עם חבלות בגפיים לאחר שנפל מגובה של כ 7 מטרים.

צילום: דוברות כב"ה
צילום: דוברות כב"ה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר