ברובע ברונקס

שוב שריפה בניו יורק: 12 הרוגים, 4 פצועים

שבוע וחצי לאחר האסון של משפחת אזן שוב שריפה קטלנית בניו יורק הפעם בבניין בן 4 קומות. 12 לפחות נהרגו ביניהם תינוק בן שנה. ארבעה נפצעו באורח קשה (חדשות בעולם)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: EPA-EFE/FDNY HANDOUT)

שוב שריפה קטלנית בניו יורק: 12 בני אדם, בהם גם תינוק כבן שנה, נספו הלילה (ו') בשריפה שפרצה בבניין בן חמש קומות סמוך לגן החיות בברונקס, הרובע הצפוני של העיר ניו יורק בארצות הברית. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו באורח קשה.

ראש העיר של ניו יורק, ביל דה בלאזיו, אמר: "מדובר בשריפה הקשה ביותר שנראתה בעיר זה שנים רבות. משפחות התפרקו כאן בברונקס. אנשים נהרגו מגיל שנה ועד גיל 50". נציב הכיבוי העירוני אמר: "ליבנו יוצא אל כל מי שאיבד כאן אדם אהוב ואל כל מי שנלחם על חייו".

השריפה פרצה סמוך לשעה 19:00 (שעון ניו יורק) בקומה השלישית של הבניין. כ-170 כבאים הוזעקו למקום כדי לכבות את הלהבות ולטפל בפצועים ובדיירים שנמלטו מהבניין הבוער. תנאי העבודה היו קשים במיוחד. הכבאים פעלו בטמפרטורה של 15 מעלות ומים רבים ששימשו לכיבוי השריפה, קפאו והפכו לקרח.

עד ראייה שהיה במקום סיפר ל"ניו יורק פוסט" שראה אב שרץ לעבר הבניין הבוער, אך לא נתנו לו להיכנס. "ראיתי אותו צועק 'התינוקות שלי מתים, התינוקות שלי מתים'", הוא הוסיף. אדם אחר תיאר: "העשן היה משוגע, אנשים צעקו 'צאו החוצה!'. שמעתי אישה אחת צועקת 'אנחנו לכודים, הצילו!".

אחד מדיירי הבניין, שגר בקומת הקרקע, סיפר כי ישן בזמן שהשריפה פרצה. לדבריו, הוא שמע אנשים צועקים "יש שריפה בבניין" ומיד יצא מהבית עם חלוק רחצה, מקטורן וסנדלים.

כזכור, לפני כשבוע וחצי איבדה משפחת אזן מפלטבוש את האם ושלושת ילדיה מדליקה שפרצה בביתם ככל הנראה מנרות החנוכיות. בתי העץ האמריקאים דליקים במיוחד והשימוש בעץ גם בתוך הבתים במקום מרצפות הופך את הבתים למלכודת מוות תוך דקות ספורות.

(EPA-EFE/FDNY HANDOUT)
(EPA-EFE/FDNY HANDOUT)
(EPA-EFE/FDNY HANDOUT)
(בנימין קנטר, משרד ראש העיר)
ביל דה בלזיו בזירת האסון (בנימין קנטר, משרד ראש העיר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר