אסון נוסף

אומן: פעוטה נפטרה לאחר החייאה ארוכה

כוחות ההצלה באומן ערכו החייאה ארוכה לפעוטה שאיבדה את הכרתה סמוך לקברו של ר' נחמן זצוק"ל. למרות המאמצים הארוכים נאלצו החובשים לקבוע את מות הפעוטה (חרדים)

ארכיון (צילום: איחוד הצלה אומן)

חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף אומן ערכו הבוקר (ו') החייאה על פעוטה שלא התעוררה משנתה בסמוך לציון רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה. בשלב זה מצבה הוגדר אנוש.

למרבה הצער לאחר למעלה משעה של ניסיונות החייאה תוך התייעצות טלפונית עם רופא מתנדב למרבה הצער נקבע מותה של הפעוטה. נסיבות האירוע בבדיקה.

שמואל חיים קיין ומתיתיהו שפירא חובשים של איחוד הצלה סניף אומן סיפרו: "למוקד הבינלאומי של איחוד הצלה התקבלה קריאה על פעוטה מישראל שלא התעוררה משנתה. היינו בסמיכות למקום ותוך כחצי דקה מקבלת הקריאה הגענו למקום והתחלנו בפעולות ההחייאה תוך כדי שלמקום הגיעו מתנדבים נוספים ושני אמבולנסים מקומיים. למרבה הצער לאחר למעלה משעה של נסיונות החייאה תוך התייעצות טלפונית עם רופא מתנדב באיחוד הצלה מישראל נאלצו לקבוע את מותה".

ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן שהשתתף אף הוא בפעולות ההחייאה מסר: "מדובר בטרגדיה קשה. יחד עם עסקני הקהילה באומן והרב הלל כהן מקייב אנחנו פועלים כעת מול הרשויות בכדי לארגן פינוי מהיר ביותר במידת האפשר לקבורה בישראל. כמו כן המוקד הבינלאומי של איחוד הצלה ביצע ועידות טלפוניות של הרב פרץ קראהן מנהל מוסדות ברסלב באומן מול יחידת חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה בכדי לעדכן בצורה מסודרת את בני המשפחה שנמצאים באומן ובני משפחותיהם שנמצאים בארץ".

מאות הגיעו ביממה האחרונה (צום עשרה בטבת) מישראל, ארה"ב ואירופה לתפילה בציונו הקדוש של רבי נתן מברסלב זצוק"ל הטמון בעיירה ברסלב באוקראינה לרגל יום ההילולא. כוחות ההצלה נערכו בהתאם להגעת הבאים אך כאמור למרבה הצער הפעם זה הסתיים באסון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר