עיגול לטובה – צדקה גדולה באגורות ספורות

כך תהפכו את חיי יום היום שלכם למעגלים של חסד, צדקה ונתינה, ללא שום מאמץ ובעלות אפסית. עיגול לטובה" מאפשרת לכולנו להיות חלק רצוף ובלתי נפרד ממסכת אדירה של צדקה וסיוע דרך אגורות בודדות (צרכנות, שיווקי)

צדקה דולה באגורות ספורות. אילסוטרציה (צילום: שאטרסטוק)

כולנו רוצים לעזור ולתרום ככל יכולתנו לנזקקים הרבים, אך לא תמיד יודעים שהפרוטה המצויה בכיסנו יכולה לשנות כל כך הרבה, גם כשמדובר באגורות בודדות.

אנו רוצים לעשות טוב אך לעתים חוששים כי מה שיש לנו להציע אינו מספיק – שעות פנאי מעטות להתנדבות, תרומה אשר בעינינו נחשבת קטנה מדי וכדו'. ובכן, קיימת פלטפורמה זמינה המאפשרת לכל אדם בישראל לתרום מעט אך להשפיע באופן סדיר על חיי רבים. נתינה צנועה אך משמעותית, המתאימה לכל שכבות האוכלוסייה.

"עיגול לטובה" הינה יוזמה חברתית חדשנית שמטרתה לעודד נתינה מוסדרת, רחבה ואפקטיבית בישראל. המנגנון החכם שפיתחה מאפשר לכל אדם בישראל לעגל כל קנייה בכרטיס האשראי, בסכום שאינו עגול, לשקל הקרוב והאגורות שיעוגלו יתרמו לעמותות לפי בחירת התורם. למשל, רכישה בסכום של 36.8 ש"ח תתעגל ל- 37 ש"ח וכך יתרמו 20 אג'.

למעשה, כל אדם שיש ברשותו כרטיס אשראי יכול להפריש מעשר שקלים בודדים מדי חודש לטובת גוף ברשימת העמותות של עיגול לטובה החשוב לו, למשל איחוד הצלה, עזר מציון, יד אליעזר, עלה, חסדי לב ועוד.

התרומה מועברת ישירות לעמותות הנבחרות על ידי התורם תוך שקיפות מלאה מול הציבור, ומספקת להן כלי אפקטיבי ושקוף לגיוס כספים. באמצעות עיגול לטובה אתם יכולים לוודא כי מעשר הכספים שלכם מגיע למי שזקוק לו ביותר – על פי בחירתכם. אתם בוחרים אם לעזור לתינוקות נטושים, לאנשים עם מוגבלויות, לאוכלוסיות מוחלשות או לתחום אחר הקרוב ללבכם. מידי השנה, בזכות הכסף הקטן של עיגול לטובה, מוזרמים מילוני שקלים לעמותות הצדקה והחסד המובילות בישראל אשר נבחרות בקפידה על ידי "עיגול לטובה" בשקיפות מלאה וכאמור, עם אפשרות לבחירה מראש של כל מצטרף להעברת התרומה דווקא לעמותה הקרובה לליבו.

חלק גדול מהציבור נחשף לאחרונה ל"עיגול לטובה" דרך קמפיין התגייסות מרשים ואפקטיבי שביצע "איחוד הצלה", אשר צירף אלפים רבים למיזם אשר בחרו מראש כי תרומתם תועבר לארגון העוסק בהצלת חיי אדם.

צילום: יחצ

הידיעה כי בפרוטות לקחנו חלק במיזמים מרובי זכויות ומעש, גורמת לצמיחה מתמדת במספר המצטרפים, המחוללים יחד פלאות בחברה כולה: לצורך הדוגמא, רק בשנה האחרונה זכו המשתתפים לממן דרך ארגון על"ה כ-400 טיפולי הידרותרפיה לילדים המטופלים באחד מארבעת סניפי הרשת. הטיפולים מעניקים לילדים הרפיה ובעיקר נותנת אפשרות להניע את האיברים, צעד אשר מקל עליהם נשימתית ומסייע להם אף לחזק את השרירים. חייהם של 40 ילדים אלרגניים ניצלו ממצבי מצוקה רפואית חמורה ע"י שמתנדבי "איחוד הצלה" הזריקו להם 'אפיפן', לאחר שבכספי "עיגול לטובה" נרכשו כ650 מזרקים. באמצעות התרומה של הציבור ל"מתנת חיים", יזמה העמותה באמצעי הסברה מקיפים כדי לגייס תורמי כליה אלטרואיסטים שיעניקו חיים מחדש לחולים שזקוקים לתרומת כליה להצלת חייהם, ועוד ועוד.

וזוהי רק טיפה מן הים. בישראל רשומים היום כבר למעלה מ-225,000 אזרחים שמעגלים לטובת 146 עמותות שונות, אשר תרמו עד היום למעלה מ- 37.5 מליון ש"ח. רק השנה יחולקו למעלה מ- 8 מיליון ₪, והיד עוד נטויה. התורמים יודעים שהכסף הקטן שלהם משנה מציאות לאחרים והם נהנים מנתינה אמתית ומוסדרת, כמעט ללא הרגשה ומאמץ.

הם בהחלט לא שייכים לעשירון העליון וגם לא לתחתון. רובם נמצאים אי שם באמצע, מרוויחים שכר ממוצע, אבל את האגורות המצטברות שלהם, יחד עם אלו של רבים שכמותם, הם תורמים ברצון ובמטרה להיות אפופים במצוות הצדקה וזכיותיה בכל רכישה מזדמנת.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר