פורץ קטין

בן 13 נתפס כשהוא פורץ לרכבים וגונב רכוש

בן 13 נתפס 'על חם' בירושלים עת שפרץ לרכב פרטי וניסה על פי החשד לפרוץ לרכבים נוספים • ברשותו נתפסו אלפי שקלים ורכוש אותו גנב ממספר רכבים (חדשות, משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ביום חמישי התקבל במוקד המשטרה דיווח אודות חשוד קטין המנסה לפרוץ לרכבים בדרום העיר ירושלים. שוטרים שהגיבו והגיעו תוך זמן קצר, הבחינו בקטין על פי תיאור הנמסר בדיווח ועכבו אותו לבדיקה.

בחיפוש שערכו על גופו נתפס סכום כסף מזומן על סך כ–3000 ש"ח והמחאה שאינה שייכת לו על סך כ–8500 ש"ח עוד נתפסו ברשותו 2 מכשירים ניידים החשודים כגנובים.

בתחקור ראשוני שנערך בשטח וסריקות נוספות, אותר רכב שעל פי החשד נפרץ על ידי החשוד ממנו נגנב חלק מהרכוש והכסף שנתפס אצל החשוד. השוטרים איתרו את בעל הרכב וגבו ממנו תלונתו.

החשוד (13, צפון), עוכב לחקירה במחלק הנוער של תחנת מוריה בחשד להתפרצות וגניבה מרכב תוך עדכון גורמי רווחה. בסיומה שוחרר למסגרת החינוכית בה לומד בירושלים.

מהחקירה עלה, כי על פי החשד התכוון החשוד לפרוץ לרכבים נוספים, אך בטרם הספיק לממש כוונותיו נתפס ע"י השוטרים.

החשוד הורחק מירושלים ושוחרר בתנאים מגבילים לאחר שביום למחרת (ו'), עפ"י החשד איים בתקיפה על מדריך במסגרת החינוכית בה לומד בירושלים.

מקרה נוסף אירע בסוף השבוע בלוד, התקבל דיווח במשטרת ישראל על התפרצות לרכב ברחוב רחל אלתר בלוד. פעילות חקירתית של משטרת ישראל הביאה, זמן קצר לאחר מכן, לאיתורו של החשוד במעשה, בן 34 מלוד, ולמעצרו.

מחקירת המקרה עלה חשד לפיו, פרץ החשוד למספר רכבים נוספים, שחנו ברחובות סמוכים, וגנב מחלקם רכוש שהיה ברכב.

החשוד הובא אתמול לדיון בעניינו בבית משפט השלום בפ"ת ומעצרו הוארך ביומיים. החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר