נקמה אכזרית

המתיחה יצאה משליטה והצעיר נורה למוות

וויכוח על הימור של דולרים בודדים במשחק ווידאו, הוביל את המפסיד בהימור לנקום במנצח - אך שלא במתכוין הוא גרם להריגת אדם תמים בכך שדיווח למשטרה שהוא מחזיק בני ערובה (עולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

צעיר בן 25 מקנזס שבארה"ב שהסתכסך עם אדם אחר, ביקש לנקום בו ולהבהיל אותו. הוא התקשר למשטרה ודיווח "על עצמו" כי הוא מחזיק בני ערובה, והתכווין למסור את כתובת האדם שהסתכסך איתו - אך בטעות מסר כתובת שגויה שהובילה להריגת המתגורר בה.

טיילר באריס, מבצע המתיחה, סיפר בשיחה למוקד המשטרה שהוא ירה בראשו של אביו וכעת מחזיק את אמו ואחיו כבני ערובה. הוא אמר למשטרה שהוא "שפך דלק בכניסה לבית ועשוי להצית את המקום בכל רגע".

באריס, שגר בלוס אנג'לס, הוביל את השוטרים לביתו של אנדרו פינץ', אב לשניים בן 28 מהעיר וויצ'יטה. דקות לאחר מכן כיתרו כמה שוטרים את ביתו של פינץ', ונערכו למצב של שחרור בני ערובה.

כשפינץ' ניגש לדלת השוטרים אמרו לו להרים ידיים, ולהתקדם לאט לכיוונם, אך במקום להרים ידיים פינץ' הושיט את היד לכיוון החגורה שלו. אחד השוטרים, שחשש שפינץ' ישלוף אקדח, ירה לעברו כדור בודד ופצע אותו אנושות. פינץ' הפצוע מת מפצעיו לאחר מכן בבית החולים.

במשטרה וב-FBI חוקרים אם מה שגרם לשיחת הטלפון, שמתיחות מסוגה מכונות "סווטינג", הוא ויכוח בין באריס לאדם אחר על הימור של דולרים בודדים במשחק ווידאו אינטרנטי.

ליסה פינץ', אמו של ההרוג, שאלה בכאב: "מה נותן לשוטרים את הזכות לפתוח באש? השוטר רצח את הבן שלי בגלל דיווח שווא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר