חוף ושקט

סובלים מקריוקי? 15 חופים בכנרת הוכרזו כשקטים

יצאתם לחופשה וקיוויתם לעבור אותה בשקט ופתאום מהרכב שלידכם הוצאה ערכת קריוקי שהשביתה לכם את השלווה באחת? איגוד ערים כנרת עושה לזה סוף וכבר בעונת הרחצה הקרובה תיאסר ברוב החופים השמעת מוזיקה(תיירות)

(צילום: שאטרסטוק)

בישיבת איגוד ערים כינרת עם משטרת ישראל, נציגי משרד התיירות והגופים הירוקים כחלק מההערכות לעונת הרחצה 2018 הוחלט כי 15 חופים השייכים לאיגוד ערים כינרת יוכרזו כחופים שקטים, מה שאומר שבין היתר תיאסר בחופים אלה גם השמעת מוזיקה בקול.

ההצעה התקבלה לאחר שהפיילוט שהחל לפני כארבע שנים, בו הוכרזו מספר מחופי הכינרת כחופים שקטים, בהם נאסרת השמעת מוסיקה והכנסת ערכות הגברה וקריוקי לחופים, הוכתר כהצלחה.

הפיילוט שהחל בחוף צאלון, הוביל לשינוי מציאות מהותי באווירה וחווית הנופש. בחופים השקטים שהפכו לפופולריים, ומשכו אליהם משפחות רבות. בשנים האחרונות נוספו לרשימת החופים השקטים גם החופים חוקוק צפון, מפרץ אמנון, גופרה וצינברי,

בישיבה שנערכה באיגוד ערים כינרת, הצביעו כל חברי ההנהלה פה אחד בעד האיסור החדש, שייכנס לתוקף כבר בעוד ארבעה חודשים, עם פתיחת עונת הרחצה בחג הפסח. ויכלול את החופים - דוגית, חלוקים, כורסי ולבנון, הנחשבים כיום לחופים רועשים יותר ופופולאריים בקרב צעירים.

יו"ר איגוד ערים כינרת וראש מועצה אזורית גולן, אלי מלכה הגיב להחלטה ואמר: "עם הקמת איגוד ערים כינרת, צוינה מטרת העל לשינוי פני המציאות בחופי הכינרת, הסדרת החופים מבחינת תשתיות ונגישות וטיפול. החלטה נוספת זו המצטרפת לעשייה בכל תשע שנות פעילות איגוד ערים כינרת להפיכת כלל חופי הכינרת ל"שקטים", תסייע בשיפור בחופים, שלא פעלו כחופים שקטים בעונה החולפת. אני סבור, כי ההחלטה תוביל גם לעלייה משמעותית במספר המשפחות שיבואו לנפוש עם ילדיהם, באגם הלאומי ותסייע בפיקוח על התנהגות בני הנוער המגיעים לחופים.

"החלטה זו מצטרפת לפיילוט שהוכיח עצמו בעונה החולפת ויימשך בעונת הרחצה הקרובה בחופי האיגוד סביב הכינרת, במסגרתו הוגדרו שלושה אזורים ספציפיים לכל פעילות בחופי האיגוד, אזור רחצה בסמוך לקו המים, בו נאסר להקים אוהלים ולהבעיר מנגלים, אזורי קמפינג ומנגלים וכן אזורי חנייה. אני מברך את משטרת ישראל עם שיתוף הפעולה ", הוסיף מלכה.

גם ברשות הכינרת תמכו בהחלטת האיגוד. הרשות ציינה כי בחופים השקטים נרשמו בעונות הרחצה האחרונות, תפוסות גבוהות במיוחד של משפחות וכי המהלך הוכיח את עצמו. "הציבור פוקד את חופי הכינרת ורוצה ליהנות מפיסת טבע פסטוראלית, נעימה וגם שקטה. ההכרזה על חופים שקטים שינתה את המציאות בחופים שהוכרזו וזה הזמן להכיל את השקט על כל חופי האגם הלאומי", אמרו באיגוד. כמו כן, ראוי לציין שבחופים אלה באופן קבוע בשנים האחרונות נשמר גם הניקיון והסדר

מסתבר כי חובבי הקריוקי יצטרכו להמשיך ולעשות את מה שהם אוהבים בבית, בתקווה שהשכנים לא יתלוננו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר