גליק מתחנן:

"אנא אל תהפכו את הלוויית רעייתי למריבה"

על רקע הודעת האופוזיציה שאף ח"כ לא יתקזז איתו, ח"כ יהודה גליק פנה לחברי הכנסת: "מתחנן בכל לשון של בקשה שלוויית רעייתי היקרה לא תהפוך לנושא למריבה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יהודה ויפה גליק (צילום: מתוך פייסבוק )

בזמן שהעימות בין האופוזיציה לקואליצה נמשך, סביב סרב ח"כ יואב חסון לאשר קיזוז לח"כ יהודה גליק בשל פטירת רעייתו, מתחנן הח"כ האלמן: אל תהפכו את ההלווייה למריבה.

בהודעה שפרסם גליק נכתב: "מתחנן בכל לשון של בקשה שלווייתה של רעייתי היקרה לא תהפוך בשום אופן לנושא למריבה בבקשה הרבו אהבה ואנרגיות חיוביות".

מוקדם יותר הודיע ח"כ יואל חסון כי יסרב לאפשר קיזוז בהצבעה על חוק המרכולים. לדבריו: "אני משתתף מעומק הלב בצערו הגדול של ח"כ גליק על מות רעייתו.חוק המרכולים לא דחוף, 70 שנה חיינו פה מצוין בלעדיו.אין קיזוזים והקואליציה יכולה לדחות את ההצבעה. זה בידיה".

בתגובה, תקף יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין: "זכותה של האופוזיציה לא לקזז את יהודה גליק. זכותי לומר שאני מכיר תרבות אחרת. קורא לאופוזיציה לחזור בהם מההחלטה חסרת הרגישות הזו לטובת כולנו".

סגנית שר החוץ ציפי חוטבלי הגיבה: "אופוזיציה חסרת לב. ההחלטה לא לתת קיזוז ליהודה גליק ביום ההלוויה של אשתו יפי ז״ל, היא בזיון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר